| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vključevanje tehniških dejavnosti v kontekst dela v vrtcu s poudarkom naravnih gradiv
Avtorji:Pelcl, Karolina (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pelcl_Karolina_2020.pdf (2,81 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Vključevanje tehniških dejavnosti v kontekst dela v vrtcu s poudarkom naravnih gradiv je sestavljeno iz dveh delov: empiričnega in praktičnega. Prvi del je empirični, v katerem so predstavljene analiza in ugotovitve raziskave, v kateri so sodelovale vzgojiteljice Vrtca Jožice Flander, Osnovne šole in Vrtca Sveta Trojica in Vrtca Juršinci. V empirični raziskavi se je ugotavljalo, v kolikšni meri vzgojiteljice v svoje načrtovanje vključujejo tehniške dejavnosti, katere materiale oziroma gradiva uporabljajo, katerih se izogibajo in ali jim njihova okolica nudi kakšna naravna gradiva, ki bi jih lahko uporabili pri svojem načrtovanju. Prav tako se je ugotavljalo, ali obstaja kakšna razlika med mestnim in primestnim vrtcem glede na zgoraj našteto. V drugem, praktičnem delu pa so bile oblikovane preproste tehniške dejavnosti za najstarejše otroke v vrtcu, ki temeljijo na uporabi naravnih oziroma delovnih gradiv in so bile izvedene z otroki. Vzgojitelji so tako videli, da se tehniške dejavnosti z uporabo preprostih naravnih gradiv lahko vključujejo v vsakdan.
Ključne besede:tehniške dejavnosti, naravna gradiva, mestni in primestni vrtec, delovna gradiva, okolica vrtca
Leto izida:2020
Založnik:[K. Pelcl]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:62(043.2)
COBISS_ID:46097923 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KDILRDXY
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:70
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integration of technical activities into the context of kondergarten work with an emphasis of natural material
Opis:The diploma thesis entitled Integration of technical activities into the context of kindergarten work with emphasis of natural material consists of two parts: empirical and practical. In the first part we outline the results, analysis and findings based on a research that was conducted in collaboration with kindergarten teachers of the following kindergartens: Jožica Flander Kindergarten, Elementary school and Kindergarten Sveta Trojica, and kindergarten Juršinci. The empirical study sets out to determine to what extent educators include technical activities in their planning, what materials they use and which they refrain themselves from using, and whether their surrounding areas allow for materials to be used in their planning. Furthermore, we wanted to find out if there are any distinctions between urban and suburban kindergartens based on the above mentioned factors. In the second, practical part, we prepared simple activities for the oldest groups of kindergarten children which were all based on using the natural or work materials and enabled kindergarten teachers to gain an insight on how such activities could be incorporated in everyday's work.
Ključne besede:technical activities, natural materials, urban kindergarten, suburban kindergarten, work material, kindergarten area


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici