| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vloga digitalne kompetence za učitelje in pedagoge
Avtorji:Špende, Lea (Avtor)
Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Spende_Lea_2020.pdf (1,21 MB)
MD5: 4BFC2257D3DF4734F692581C3A5DD95C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Magistrsko delo obravnava področje digitalne kompetentnosti. V teoretičnem delu so na osnovi pregleda različnih terminoloških definicij predstavljene glavne značilnosti digitalne kompetence, s poudarkom na področju šolstva. Predstavljena je delitev digitalne kompetence, njen razvoj, kako se jo ocenjuje in preverja, katero stopnjo znanja morata imeti pedagog in učitelj ter kakšna je podpora šole pri uvajanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževalni sistem. Dotaknili smo se primerjave uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šolstvu v drugih državah. In preverili smo, ali se digitalna kompetenca študentov na podiplomski stopnji študija izboljša. V empiričnem delu smo raziskovali digitalno kompetentnost pri študentih podiplomskega študija pedagogike. Interpretirali smo rezultate, ki smo jih pridobili s spletno anketo. Evropski kompetenčni okvir za razvijanje in razumevanje digitalne kompetence DIGICOMP 2.1 opredeljuje ključne komponente digitalne kompetence, s pomočjo katerega smo ugotavljali znanje študentov. Želeli smo izvedeti, kakšno mnenje imajo o predmetu Informacijska podpora didaktičnim strategijam, ter pridobiti njihovo povratno informacijo o pridobivanju novih kompetenc. V sklepu so povzete glavne ugotovitve magistrske naloge, kjer izpostavljamo ključno ugotovitev, in sicer, da ima digitalna kompetenca v šolstvu veliko vlogo. Potrebno ji je posvečati pozornost in pedagoški kader ustrezno spodbujati k optimalnemu razvoju njihovih potencialov.
Ključne besede:digitalna kompetenca, didaktične strategije, informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), digitalno okolje
Leto izida:2020
Založnik:[L. Špende]
Izvor:Maribor
UDK:004.7:37.091.321(043.2)
COBISS_ID:53338883 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AYDYDVWO
Število ogledov:454
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.11.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of digital competence for teachers and pedagogues
Opis:The thesis discusses the field of digital competence. In the theoretical part we overviewed the terminological definitions of digital competence to present the main characteristics, with emphasis on its connection with education. We presented the “categorization” of digital competence, its development, how it is graded and tested, what level of knowledge do a pedagogue and teacher need to possess, and the school ‘s support in the introduction of information and communications technology into the educational system. We compared the usage of information communications technology in education in other countries. We also researched if students improve their knowledge on digital competence at a master’s degree level. In the empirical part we researched how digitally competent students at the master’s degree of pedagogy are. We interpreted the results that we acquired through a web survey. The European digital competence framework for developing and understanding digital competence DIGICOMP 2.1 defines key components of digital competence, which helped us asses the level of knowledge of students. We wanted to find out their opinion about the school subject Didactics strategies information support, but also obtain their feedback on gaining new competences. In the conclusion we summarized the main findings of our thesis, where we focus on a key finding, namely that digital competence has a prominent role in education. A lot of attention needs to be drawn to it and pedagogical personnel needs to be appropriately stimulated towards the finest optimal development of their potential.
Ključne besede:digital competence, didactic strategies, information and communications technology (ICT), digital environment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici