| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Ustvarjalnost in dejavnosti otroka v 2. starostnem obdobju na področju narave in tehnike v Vrtcu Velenje
Avtorji:Zamernik, Saša (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zamernik_Sasa_2020.pdf (2,86 MB)
MD5: 33CA7157F3DEE164E8F691C01DC8608C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo smo razdelili na teoretični, empirični in praktični del. Teoretični del smo razčlenili po sklopih, in sicer na pedagoški, didaktični, psihološki in geografski sklop. V pedagoškem sklopu smo najprej opredelili ustvarjalnost, vlogo vzgojitelja v predšolskem obdobju ter vlogo vzgojitelja pri načrtovanju dejavnosti iz področja narave in tehnike. Z didaktičnim sklopom smo spoznavali naravne materiale iz področja narave ter sredstva in orodja iz področja tehnike. Psihološki sklop smo namenili pomenu in vplivu področja narave in tehnike na otrokov razvoj. V geografskem sklopu pa smo predstavili mestno občino Velenje, njene naravnogeografske značilnosti in na koncu vzgojno-izobraževalni zavod Vrtec Velenje. Z empiričnim delom naloge, pridobljeno analizo spodbujanja ustvarjalnosti in načrtovanja dejavnosti na področju narave in tehnike, ugotavljamo, da je vzgojiteljicam v Vrtcu Velenje bližje področje narave kot pa tehnike, kar se odraža tudi pri načrtovanju dejavnosti. Glede na ugotovitve empiričnega dela smo v praktičnem delu načrtovali in izvedli različne dejavnosti za otroke 2. starostnega obdobja v povezavi naravoslovja in tehnike. V praktičnem delu sem pri načrtovanju in izvajanju aktivno sodelovala, s tem pa sem želela vzgojitelje spodbuditi k večjemu načrtovanju in izvajanju teh dveh področij.
Ključne besede:ustvarjalnost, predšolsko obdobje, naravoslovje in tehnika, načrtovanje dela, Velenje
Leto izida:2020
Založnik:[S. Zamernik]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:62(043.2)
COBISS_ID:42706179 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SNERXDU9
Število ogledov:96
Število prenosov:17
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.11.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creativity and activities of a child in the second age group in the field of natural sciences and technology in kindergarten Velenje
Opis:The diploma work is divided into the theoretical, empirical and practical part. The theoretical part is divided into sections, namely the pedagogical, didactic, psychological and geographical section. In the pedagogical section, we first defined creativity, a teacher’s role in the preschool period, and a teacher’s role in planning Science and Design and Technology activities. In the didactic section, we got to know natural materials used in Science, and means and tools used in Design and Technology. The psychological section is dedicated to the importance and influence of Science and Design and Technology on a child's development. In the geographical section, we presented the municipality of Velenje, its natural geographical features and finally the educational institution Kindergarten Velenje. With the empirical part of the thesis, the obtained analysis of encouragement to creativity and planning Science and Design and Technology activities, we have found out that the teachers in Kindergarten Velenje prefer Science to Design and Technology, which reflects in their planning of activities. Based on the findings of the empirical work, in the practical part we planned and implemented various activities for children of 2nd age period that connected Science and Design and Technology. In the practical part, I actively participated in planning and implementation, and by this I wanted to encourage preschool teachers to plan and implement these two areas to a greater extent.
Ključne besede:creativity, preschool period, Science and Design and Technology, work planning, Velenje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici