| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine : diplomsko delo
Avtorji:Rihtar, Tomaž (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Čakš, Peter (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Rihtar_Tomaz_2020.pdf (1,08 MB)
MD5: 23DA0B52342ADA348B0D0B901D0C71F1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede:Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Rihtar]
Št. strani:X, 72 f.
Izvor:Maribor
UDK:659.1:004.774.1(043.2)
COBISS_ID:54902531 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZRW3M66W
Število ogledov:150
Število prenosov:38
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:27.10.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital advertising on example of a music band
Opis:Thesis describes the way that we use social media platforms to get the greatest possible amplification effect at the lowest possible cost (time, money). We started at digital marketing and then we switched to digital advertising where we focused on social media platforms. We made the experiment was condected on the example of a music group, Ansambel Vžig. For analysis we use profiles on Facebook, Instagram, YouTube and TikTok. Despice a few years of the presence of the aforementioned music group on social media, no posts were ever planned.
Ključne besede:Social media, digital advertising, Facebook, posts, marketing.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici