| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poučevanje tehnike in tehnologije na daljavo
Avtorji:ID Krecenbaher Mernik, Katja (Avtor)
ID Ploj Virtič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Krecenbaher_Mernik_Katja_2020.pdf (3,65 MB)
MD5: 8F5DAF97C2DDC1E8FE0C85B58CC5F033
PID: 20.500.12556/dkum/b2abba3b-63d3-48b6-a093-fb76a8427a90
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V letošnjem šolskem letu so se na področju izobraževanja dogajale velike spremembe zaradi širjenja covid-19 in zaprtja vseh izobraževalnih ustanov v mesecu marcu. Poučevanje se je nenadoma začelo izvajati na daljavo in marsikatere ustanove in njihovi zaposleni so se morali hitro seznaniti z nepoznano situacijo ter prilagoditi način dela. Poučevanje na daljavo zajema sinhrono in asinhrono poučevanje, ključno pri tem pa je, da sta učitelj in učenec pri delu prostorsko ločena. Tudi pri poučevanju tehnike in tehnologije so se morali učitelji poslužiti drugačnih metod in oblik dela. V opravljeni raziskavi smo naredili pregled in analizo poučevanja tehnike in tehnologije na daljavo. Vprašalnik je zajemal več sklopov vprašanj, ki so raziskovali uporabljene oblike poučevanja, mnenje o uporabnosti in enostavnosti uporabe raznih spletnih pripomočkov, odnos učiteljev do uporabe takšnih pripomočkov, namero za nadaljnje vključevanje takšnih oblik poučevanja ter primere dobrih praks pri poučevanju na daljavo. Raziskava je pokazala, da so učitelji večinoma uporabljali asinhrono obliko poučevanja na daljavo ter da se je pogostost uporabe določenih oblik poučevanja spremenila. Nekaterim je bila izkušnja težavna, večina učiteljev pa meni, da je bila izkušnja kljub temu poučna. Spletni pripomočki se jim zdijo uporabni in za delo prijetni.
Ključne besede:covid-19, izobraževanje, tehnika in tehnologija, poučevanje na daljavo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Krecenbaher Mernik]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-78017 Novo okno
UDK:37.018.43:004.9:62(043.2)
COBISS.SI-ID:35512579 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0UZHFLMI
Datum objave v DKUM:04.11.2020
Število ogledov:1462
Število prenosov:470
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:03.10.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Distance teaching of technical studies
Opis:In this academic year, major changes have taken place in the field of education due to the spread of Covid-19 and the closure of all educational institutions in March. Teaching was suddenly being carried out at a distance and many institutions and their employees had to quickly adapt to an unfamiliar situation and adjust their way of working with students. Distance learning includes synchronous and asynchronous education, but the key is that the teacher and the student are physically separated during lessons. Teachers also had to adopt different methods and forms of teaching technical studies. In the conducted research, we made an overview and analysis of teaching technical studies at a distance. The questionnaire included several sets of questions, which researched the methods used, opinions on the usefulness and ease of use of different online tools, the teacher’s attitudes towards the use of such tools, their intent to further include such methods of teaching and examples of good practice regarding teaching at a distance. Research has shown that teachers have mostly used the asynchronous form of teaching at a distance and that the frequency of using certain approaches to teaching has changed. Some teachers found the experience difficult, but the majority felt that the experience was nevertheless instructive. They find online tools useful and enjoyable to work with.
Ključne besede:COVID-19, education, technical studies, distance learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici