| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
Avtorji:ID Romih, David (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Romih_David_2020.pdf (3,14 MB)
MD5: 7E1423D0457FF6DF88E7F99CD6C603BF
PID: 20.500.12556/dkum/40d803cc-f2d1-49ab-ad17-919629e33075
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Ključne besede:digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Leto izida:2020
Založnik:D. Romih
Izvor:[Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-77988 Novo okno
UDK:004.6
COBISS.SI-ID:49959427 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7R10BZL6
Datum objave v DKUM:03.02.2021
Število ogledov:430
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital presence of small retail enterprise: Avtosotla, d.o.o. case study
Opis:Digitalization of business processes and digital presence are one of the key strategic orientations of businesses these days. Fast lifestyle dictates entrepreneurs constant adjustment in the market. Businesses use digital solutions to find new costumers and to interact with them. In our thesis we present the digital presence of small retail enterprise Avtosotla, d.o.o. and on its case, we show the possible use of digital presence strategies. We present three digital presence strategies in more detail: website and SEO optimization, social network Facebook and advertising on it, and email marketing. On the Avtosotla, d.o.o. case, we show the use of these strategies to achieve three main goals: increase the visibility of the company and send offers to the suitable customers, gain new loyal customers online and provide relevant information on the website and increase its visit. Furthermore, we determine whether digital presence management differs in small, and medium-sized and large enterprises. We test the hypothesis of whether a company’s digital presence has positive effects on business and whether website, Facebook advertising and email marketing strategies are appropriate for implementation in a small retail enterprise, engaged in the sale of car spare parts.
Ključne besede:digital presence, digital presence strategies, small retail enterprise Avtosotla, d.o.o., website, social media marketing, email marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici