| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključevanje likovnih področij in tehnik v dejavnosti ptujskih vrtcev
Avtorji:ID Zelenik, Teja (Avtor)
ID Zupančič, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zelenik_Teja_2020.pdf (590,01 KB)
MD5: F564970D21E8702C1B12E7D886474D4C
PID: 20.500.12556/dkum/379ef814-bc37-42e2-b6f3-8041d15285db
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Vključevanje likovnih področij in tehnik v dejavnosti ptujskih vrtcev je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela, v katerem so predstavljena likovna področja in opisane likovne tehnike posameznih področij, ki jih lahko uporabljamo v vrtcu. V teoretični del smo vključili tudi likovno izražanje otrok v predšolskem obdobju ter Kurikulum za vrtce in se posebej osredotočili na področje umetnosti, kamor spadajo likovne dejavnosti. Seznanili smo se tudi z neprimernimi likovnimi tehnikami in posledično tudi neprimernimi likovnimi materiali in orodji. Predstavili pa smo tudi vrtec Ptuj, ki je bil pomemben dejavnik naše raziskave. V empiričnem delu smo pa predstavili rezultate raziskave, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnih vprašalnikov. Na njih so odgovorile vzgojiteljice vrtca Ptuj. Z raziskavo smo želeli dobiti vpogled v realno stanje na področju usmerjenih likovnih dejavnosti Vrtca Ptuj in vzgojiteljicam posredovati morebitne pomanjkljivosti za izboljšanje prakse. Ugotovili smo, da vzgojiteljice vključujejo v svoje delo vsa področja likovnih dejavnosti, vendar sta najpogosteje vključeni področji slikanje in risanje. Namen diplomske naloge je ugotoviti, katera likovna področja vzgojiteljice najpogosteje vključujejo v svoje dejavnosti in katere likovne tehnike uporabljajo pri tem. Ob tem smo želeli raziskati, ali imajo dovolj potrebnih orodij in materialov za izvedbo želenih dejavnosti na likovnem področju.
Ključne besede:likovna področja, likovne tehnike, vrtec Ptuj, likovno izražanje, neprimerne likovne tehnike
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Zelenik]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77985 Novo okno
UDK:373.2(497.4Ptuj):73/76(043.2)
COBISS.SI-ID:39490819 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EJYJNTOR
Datum objave v DKUM:26.11.2020
Število ogledov:1181
Število prenosov:214
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integration of fine art in the activities of the Ptuj kindergartens
Opis:The diploma thesis entitled Integration of Fine Art in the Activities of the Ptuj Kindergartens consists of theoretical and empirical work, in which are presented art fields and described art techniques of individual fields that can be used in a kindergarten. In the theoretical part we also included the artistic expression of children in the preschool period and the Curriculum for kindergartens, with a special focus on the field of art, which includes art activities. We also explained what are inappropriate art techniques and, consequently, inappropriate art materials and tools. We also presented the Ptuj kindergarten, which was an important factor in our research. In the empirical part, we presented the results of the research, which were obtained with the help of a questionnaire. The teachers of the Ptuj kindergarten answered them. With the research we wanted to get an insight into the real situation in the field of art activities of the Ptuj Kindergarten and to convey to the teachers possible shortcomings for the improvement of practice. We found that teachers include all areas of art activities in their work, but the most commonly included areas are painting and drawing. The purpose of the diploma thesis is to determine which art fields the teachers most often include in their activities and which art techniques they use in doing so. At the same time, we wanted to find out whether they have enough necessary tools and materials to carry out the desired activities in the field of art.
Ključne besede:art fields, art techniques, Ptuj kindergarten, art expression, inappropriate art techniques


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici