| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poosebljanje pri predšolskih otrocih
Avtorji:ID Štrtak, Karin (Avtor)
ID Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Strtak_Karin_2020.pdf (796,72 KB)
MD5: 4E8D0841A89AD7B7E6765CFD96BFEA91
PID: 20.500.12556/dkum/2ad0e98a-5ae8-4c15-97fa-58b7d1aeb735
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo proučuje pojav poosebljanja pri predšolskih otrocih. Poosebljanje je naraven pojav, pri katerem otroci neživim stvarem in pojavom pripisujejo človeške lastnosti. Predšolski otroci si zunanji svet okrog sebe razlagajo predvsem z lastnega vidika. S poosebljanjem in drugimi miselnimi procesi v predšolskem obdobju se je ukvarjal Jean Piaget, ki se uvršča med največje teoretike na področju kognitivnega razvoja. Iz tega razloga je njegova teorija vključena v teoretični del diplomskega dela. Praktično raziskovanje se osredotoči na pojavljanje poosebljanja v predšolskem obdobju in poskuša ugotoviti, ali je poosebljanje povezano s starostjo in spolom otrok. Raziskava poteka s pomočjo individualnih pogovorov s predšolskimi otroki, izvedenih v različnih vrtcih. Za omenjene individualne pogovore je bil uporabljen vprašalnik, ki sta ga izdelala Kayoko Inagaki in Giyoo Hatano. Ugotovitve izvedene raziskave kažejo, da otroci v predšolskem obdobju vsekakor poosebljajo in da je proces poosebljanja povezan s starostjo otrok, medtem ko spol predšolskih otrok pri poosebljanju ni pomemben.
Ključne besede:predšolski otroci, kognitivni razvoj, simbolna igra, poosebljanje, animizem
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Štrtak]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77963 Novo okno
UDK:373.2:159.92(043.2)
COBISS.SI-ID:45567747 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6BCHXWRJ
Datum objave v DKUM:11.01.2021
Število ogledov:1117
Število prenosov:137
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Personification in preschool children
Opis:The thesis studies the occurrence of personification in preschool children. Personification is a natural occurrence, where children attribute human characteristics to inanimate things and occurrences. Preschool children interpret the world around them particularly from their own point of view. Personification and other thought processes in the preschool period were also of interest of Jean Piaget, one of the greatest theorist in the field of cognitive development. For this reason, his theory is included in the theoretical part of this thesis. The practical research is focused on the occurrence of personification in the preschool period and tries to find out, if personification is connected with age and gender of children. The research is carried out with the help of individual conversations with preschool children, performed in different kindergartens. The questionnaire, prepared by Kayoko Inagaki and Giyoo Hatano, was used for the mentioned individual conversations. The findings show that preschool children certainly personify and that the personification process is connected with their age, while their gender is not important in personification.
Ključne besede:preschool children, cognitive development, symbolic game, personification, animism


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici