| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Katalog kot sredstvo tržnega komuniciranja v podjetju Unior d.d. Zreče : diplomsko delo
Avtorji:Marinčič, Andrej (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf marincic-andrej.pdf (1,25 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:katalogi, marketing, strategija trženja, komuniciranje, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, direktno trženje, tržno planiranje, oblikovanje, konkurenca, prednost, organizacijska kultura, organizacijske strukture, organizacijski sistemi, orodjarstvo, podpora, trženje, razvoj, tržne raziskave, marketing mix, konkurenčnost, strategija, trg, marketinški splet, strojna industrija, kovinska industrija, poslovno okolje, cilj, razvojna strategija, oglaševanje, ekonomska propaganda, osebna prodaja, pr
Leto izida:2006
Založnik:[A. Marinčič]
Izvor:Ljubnica
UDK:339.371.4/.5(043.2):621.753.5(497.4 Zreče)
COBISS_ID:9066268 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZXW5U7TQ
Število ogledov:1922
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici