| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Iskanje poslovnih možnosti na prodajnem trgu veganskega prehranjevanja kot način trajnostnega razvoja
Avtorji:Matko, Urška (Avtor)
Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Rožman, Maja (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Matko_Urska_2020.pdf (861,75 KB)
MD5: 7044893E06870E90DB8E59A4AED2C55B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Na razvoj in delovanje vsakega podjetja vplivajo različne vrste okolij. Za uspešno poslovanje mora podjetje preučiti vsako od okolij, v izogib nevarnostim, ki bi negativno vplivale na njegovo delovanje in s tem razvoj, ter za prepoznavanje priložnosti, ki jih lahko izkoristi v dobrobit delovanja in razvoja podjetja. Okolje podjetja je kompleksno, zato smo ga delili na ekološko, družbeno-socialno in kulturno, tehnično-tehnološko, pravno-politično in ekonomsko okolje pa tudi na prodajni trg ter nabavne trge z resursi, kapitalom in delovno silo. Okolja se med seboj povezujejo in ne izključujejo. Vedno je potrebna odločitev, katere priložnosti iz okolja bodo izkoriščene, saj se je nemogoče odzivati na vse priložnosti naenkrat. Poleg priložnosti iz okolja se podjetje poslužuje tudi lastnega razvoja in iskanja svojih prednosti. Notranji potenciali so področja, ki jih lahko podjetje okrepi in izboljša za konkurenčnejše poslovanje, ki ga potrtebuje za izkoriščanje priložnosti oziroma izogibanje nevarnostim v okolju in na trgih kot delih okolja. Poslovne odločitve bi morale biti pri odločanju za izkoriščanje poslovnih priložnosti usmerjene v trajnostni razvoj. Predstavljeni so različni vidiki trajnostnega razvoja ter poglobljeni v segment prehranjevanja po načinu veganskega prehranjevanja. Prehranske navade in ozaveščenost o zdravi prehrani pomembno vplivajo na način delovanja in razvoja podjetja. Prilagajanje povpraševanju je ključno za obstoj podjetja na trgu. Vse to so vidiki, ki smo jih obravnavali v teoretičnem delu. V praktičnem delu je opravljena analiza priložnosti/možnosti na prodajnem trgu veganskega prehranjevanja kot načinu trajnostnega razvoja v Zgornji Savinjski dolini. V prvem delu je opravljena analiza ekološkega, družbeno-socialnega in kulturnega, tehnično-tehnološkega, pravno-političnega in ekonomskega okolja. Izpostavljenih je nekaj priložnosti in nevarnosti, ki bi lahko vplivale na poslovne odločitve veganske restavracije v Zgornji Savinjski dolini. Z anketo preučevan prodajni trg je pokazal, kakšne so trenutne prehranske navade ljudi na dotični lokaciji, predvsem je razvidno, kolikšno je zanimanje za vegansko ponudbo hrane in stališče do takšnega načina prehranjevanja. Z intervjujem pridobljeni podatki kažejo na zmožnost nabavne ponudbe lokalnih pridelovalcev za potencialno vegansko restavracijo.
Ključne besede:trgi podjetja, trajnostni razvoj, veganstvo, poslovne priložnosti.
Leto izida:2020
Založnik:[U. Matko]
Izvor:Maribor
UDK:502.131.1
COBISS_ID:36811011 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SG4X8J5Y
Število ogledov:127
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Searching business opportunities in the vegan market as a way of sustainable development
Opis:Every company has different types of environments. To operate successfully, a company must consider each of them, to avoid the dangers that would negatively affect its operations and the opportunities that can be used for the benefit of the company's operations. The company's environments are complex, so they are divided into ecological, social and cultural, technical-technological, legal-political, economic, sales market, and procurement markets with resources, capital, and labor. Environments are interconnected and not mutually exclusive. It is always necessary to decide which opportunities from the environment will be used, as it is impossible to respond to all opportunities at once. In addition to opportunities from the environment, the company also uses the development and search for opportunities from the internal environment of the company. Internal potentials are areas that a company can strengthen and improve for more competitive operations. Business decisions should focus on sustainable development when making business opportunities. Various aspects of sustainable development are presented and continued in the segment of eating according to the way of vegan eating. Eating habits and awareness of healthy eating have a significant impact on the way a company operates. Adapting to demand is the key to market survival. In the practical part of this the analysis of opportunities/possibilities in the sales market of vegan food as a way of sustainable development. The first part analyzes the ecological, social and cultural, technical and technological, legal and political, economic environment and highlights some opportunities and dangers that could influence the business decisions of a vegan restaurant in the Zgornja Savinjska dolina. The sales market examined by the survey showed the current eating habits of people in the location in question, and above all, it shows how much interest there is in the vegan food offer and the attitude towards such a way of eating. The data obtained from the interview indicates the purchasing power of local growers.
Ključne besede:company markets, sustainable development, veganism, business opportunities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici