| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba evolucijskih algoritmov za generiranje ključnih gradnikov igre Tower Defence s pomočjo igralnega pogona Unity : magistrsko delo
Avtorji:Kraner, Vid (Avtor)
Fister, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Brezočnik, Lucija (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kraner_Vid_2020.pdf (3,74 MB)
MD5: 638F888FC55D70CC016237FAB9F71A92
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Evolucijski algoritmi so stohastični iskalni algoritmi, ki jemljejo navdih v Darwinovi teoriji boja za obstanek. Evolucijski algoritmi spadajo tudi med optimizacijske algoritme. V magistrskem delu prikazujemo načrtovanje in razvoj Tower Defence igre, ki smo jo razvili s pomočjo igralnega pogona Unity. Igra uporablja evolucijske algoritme za generiranje ključnih gradnikov igre. V delu smo raziskali različne vrste evolucijskih algoritmov ter opisali njihovo delovanje. Prav tako smo raziskali, kako jih lahko uporabimo v računalniških igrah. Še posebej smo se osredotočili na zvrst Tower Defence. Ugotovili smo, da je s pomočjo evolucijskih algoritmov možno generirati gradnike, ki naredijo igro zanimivejšo.
Ključne besede:evolucijski algoritmi, generiranje vsebine, Tower Defence, Unity
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Kraner]
Št. strani:X, 63 f.
Izvor:Maribor
UDK:004.5:004.021(043.2)
COBISS_ID:37746179 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Y65U8EUS
Število ogledov:109
Število prenosov:19
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using evolutionary algorithms for the generation of key elements of the Tower Defence game using the Unity game engine
Opis:Evolutionary algorithms are stochastic search algorithms inspired by Darwinian evolution through natural selection. Evolutionary algorithms are also optimization algorithms. In the master’s thesis, we show the design and development of Tower Defence game in Unity game engine. The game uses evolutionary algorithms to generate key building blocks of the game. We present different types of evolutionary algorithms and describe how they work. We also explore their use in Tower Defence games on which we focused. We found out, that with evolutionary algorithms, it is possible to generate content that makes the game more interesting.
Ključne besede:evolutionary algorithms, content generation, Tower Defence, Unity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici