| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Priprava študentov na nastope iz didaktike plesne vzgoje
Avtorji:Pušnik, Tamara (Avtor)
Ilić, Olivera (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pusnik_Tamara_2020.pdf (1,40 MB)
MD5: 808299BF89130F94CB1F046E7B5FB10B
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomska naloga sestoji iz treh delov. Prvi del je teoretični, kjer je opisana zgodovina plesa ter njegova definicija. Dotaknili smo se tudi nacionalnega dokumenta, ki je podlaga za načrtovanje dejavnosti v vrtcu, in sicer Kurikuluma za vrtce. Opisali smo, kako je v pomoč vzgojiteljem pri načrtovanju plesnih dejavnosti in navedli različne cilje, načela, metode in oblike dela, na katere se opirajo vzgojitelji, da so dejavnosti raznolike in privlačne za otroke. V empiričnem delu smo se osredotočili na mnenja študentov o pripravi nastopov iz didaktike plesne vzgoje. Nastope, ki so jih študentje izvedli v štirih enotah mariborskih vrtcev, je ocenila nosilka predmeta. Priprave na nastope so bile za nekatere študente lažje, za druge malo težje. O njihovih občutkih pred pripravo, med samo pripravo in po nastopu smo jih povprašali v anketi, ki so jo izpolnili nekaj dni po nastopu. Preverili smo, kako pomembna je bila tema, ki so si jo izbrali za nastop, in kakšno vlogo je igralo predznanje, ki so ga imeli, preden so se srečali z didaktiko plesne vzgoje. Praktični del diplomske naloge je sestavljen iz dnevniških zapisov ob pripravah na nastop pri študentih, ki so potrebovali kakršno koli pomoč v procesu priprav. Za izdelavo diplomske naloge smo uporabili vzorec 60 študentov predšolske vzgoje, ki so nastope opravljali v študijskem letu 2017/18. Pri raziskovanju smo uporabili tehniko opazovanja in dnevniškega zapisa, anketo ter preučevanje literature.
Ključne besede:Izobraževanje, nastop, predšolski otroci, študentje, ustvarjalnost
Leto izida:2020
Založnik:[T. Pušnik]
Izvor:Maribor
UDK:373.2:37.02(043.2)
COBISS_ID:34180867 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KETZO7DR
Število ogledov:122
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Preparation of Students for Performances from Didactics of Dance Education
Opis:This thesis consists of three main parts. The first part is theoretical and is devoted to the history of dance and its definition. We have also focused on the national document ‘Kurikulum za vrtce’ (Kindergarten curriculum) which serves as a basis for planning kindergarten activities. This part of the thesis describes the curriculum’s value when planning dance activities, as well as the various aims, principles, methods and approaches used by teachers for creating diverse and engaging activities. The empirical part of the thesis focuses on the students’ opinions on the preparation process for their dance didactics performances. The latter were held in four different units of kindergartens in Maribor and were evaluated by the programme leader. Some students found the preparations easy, while others felt they were quite difficult. After their performances, the students were asked to fill out our survey about their feelings before, during and after their preparations. We were interested in how they felt about the importance of their choice of theme and whether they thought their prior knowledge played a significant role in the process. The practical part of the thesis consists of diary entries included in performance preparations of those students who needed help in the preparation process. We included a group of 60 preschool education students who completed their performances in the academic year 2017/18. Our research process included the technique of observation, diary entries, a survey and a literature review.
Ključne besede:Education, performance, pre-schoolers, students, creativity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici