| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Proučitev motivov za obisk glampinga olimia adria village v povezavi s trajnostnim poslovanjem
Avtorji:ID Sambolić, Samanta (Avtor)
ID Lešnik Štuhec, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Pozvek, Nejc (Komentor)
ID Koren, Dunja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Sambolic_Samanta_2020.pdf (1,40 MB)
MD5: 05612723163193CACA2CF419D157BD2D
PID: 20.500.12556/dkum/365c52b4-5c56-44ca-8598-467417598a0f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Danes se turisti vse bolj zavedajo učinkov turizma na okolje in lokalne skupnosti. Njihovi motivi obiska so tako v veliki meri povezani z zelenimi praksami. Odločajo se za avtentična doživetja, svoj čas na počitnicah preživljajo aktivno, trajnostnim praksam pa sledijo tudi v vsakdanjem življenju. Posledično je povpraševanje po alternativnih trajnostnih oblikah turističnih nastanitev in aktivnostih vedno večje. Ena izmed trajnostnih oblik nastanitve je tudi glamping. V Sloveniji najdemo kar nekaj različnih glamuroznih kampov; vsem je skupno, da želijo gostom nuditi udobno bivanje v naravi, ki vključuje elemente trajnostnega poslovanja. Trajnostno poslovanje nastanitvenih obratov lahko merimo z različnimi kriteriji. Če želi turistična nastanitev poslovati trajnostno, mora upoštevati trajnostne prakse pri vseh vidikih poslovanja. S pomočjo kriterijev Global sustainable tourism criteria-GSTC smo analizirali poslovanje Glampinga Olimia Adria village in podali smernice za izboljšanje trajnostnega poslovanja po navedenih kriterijih.
Ključne besede:turistični motivi, trajnostno poslovanje, trajnostni turizem, glamurozno kampiranje, Glamping Olimia Adria village.
Kraj izida:Brežice
Založnik:[S. Sambolić]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77611 Novo okno
UDK:338.488.2:711.455.8(497.4Podčetrtek)(043.2)
COBISS.SI-ID:41006595 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1EGQ35WU
Datum objave v DKUM:04.12.2020
Število ogledov:615
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Examining the motives for going glamping in olimia adria village connection whit sustainable business
Opis:Nowadays tourists are becoming more aware of the effects of tourism on the environment and local communities. Their motives for visiting are largely related to green practices. They opt for authentic experiences and choose to spend time actively. They follow sustainable practices also in their daily lives. As a result, the demand for alternative sustainable forms of tourist accommodation and activities is growing. One of the sustainable forms of accommodation is also glamping. There are quite a few different glamorous camps in Slovenia and what they all have in common is that they want to offer a comfortable stay in nature. This includes elements of sustainable business which can be measured by various criteria. If a tourist accommodation wants to operate sustainably, it must take into account sustainable practices in all aspects of business. We analyzed the operations of Glamping Olimia Adria village using the Global sustainable tourism criteria-GSTC and provided guidelines for improving sustainable operations according to the above criteria.
Ključne besede:tourist motives, sustainable business, sustainable tourism, glamorous camping, Glamping Olimia Adria village.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici