| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Turistični vodniki in čustveno delo
Avtorji:Cafuta, Lara (Avtor)
Gorenak, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Cafuta_Lara_2020.pdf (1,19 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FT - Fakulteta za turizem
Opis:Čustveno delo predstavlja velik izziv pri delavcih v turizmu, še posebej pri turističnih vodnikih, ki so glavni stik z gostom in od njih je odvisno, kako si bodo gostje zapomnili destinacijo. Turistični vodniki se pri svojem delu nenehno srečujejo s čustvenim delom. To pomeni, da morajo zelo dobro obvladovati svoja čustva in jih ustrezno prikazovati, da bi zadovoljili potrebe gosta ali ugodili pravilom obnašanja turistične agencije. Vpliv čustvenega dela na turistične vodnike je glede na rezultate raziskave zelo velik in raznolik, kar smo analizirali s pomočjo polstrukturiranih intervjujev s petimi turističnimi vodniki v Sloveniji. V teoretičnem delu je opredeljena definicija čustvenega dela in turističnih vodnikov, poglavja pa smo še podkrepili z raziskovanjem čustvene inteligence, pomena čustev pri delu in sposobnosti turističnih vodnikov. Turistični vodnik mora imeti temeljne sposobnosti za opravljanje tega poklica, pri svojem delu mora biti resnično pripravljen na vse. Zdi se nam zelo pomembno, da se turistični vodniki zavedajo čustvenega dela, saj lahko le tako zmanjšujejo vpliv čustvenega dela na svojem osebnem področju.
Ključne besede:turistični vodniki, čustveno delo, turistično vodenje, upravljanje čustev pri delu, čustva.
Leto izida:2020
Založnik:[L. Cafuta]
Izvor:Brežice
UDK:338.48-051:159.942(043.2)
COBISS_ID:38549507 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NQACKNWH
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:45
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Touris guides and emotional labor
Opis:Emotional labor presents a great challenge for tourism workers, especially tourist guides, who are the main contact with the guests and depends on them for how guests will remember the destination. Tour guides are constantly faced with emotional labor in their work. This means that they have to manage their emotions very well and display them appropriately in order to meet the needs of the guest or the rules of the tourist agency's behavior. The impact of emotional labor on tour guides is according to the interviewees large and diverse, which we explained by analyzing half-structured interviews with five tourist guides in Slovenia. The theoretical work defines the definition of emotional labor and tourist guides and we further support the chapters by exploring emotional intelligence, the importance of emotions at work and the abilities of tour guides. The tour guide must have the basic skills to work in this profession, and in his work he must be truly ready for everything. We consider it very important that tour guides are aware of the emotional labor, as this can reduce the impact emotional labor on their personal life.
Ključne besede:tourist guides, emotional labor, tourist guidance, emotion management at work, emotions.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici