| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza vpliva vbrizga vode na zmogljivost in nox izpuste pri delni in polni obremenitvi 1.6 l tcrdi motorja : diplomsko delo
Avtorji:Šisernik, Anže (Avtor)
Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Prah, Ivo (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Sisernik_Anze_2020.pdf (1,21 MB)
MD5: C6D335CD6E0EA1F2920ACB92733FC60C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Zaradi vedno strožjih ekoloških predpisov se pri motorjih z notranjim zgorevanjem iščejo rešitve za zmanjšanje izpustov. Pri dizelskih motorjih največji problem predstavljajo izpusti Dušikovih oksidov, ki jih je v primerjavi z bencinskimi motorji veliko več. V diplomskem delu je opisan sistem zmanjševanja dušikovih oksidov z vbrizgom vode. Glavni cilj diplomske naloge je ugotoviti ali vbrizg vode zmanjša izpuste, ter pri tem pozitivno vpliva na zmogljivost motorja. V diplomski nalogi so predstavljene primerjave rezultatov različnih razmerji vode in dizelskega goriva z referenčnim modelom 1.6l dizelskega motorja brez vbrizga vode. Rezultati so pridobljeni z numeričnimi simulacijami 1D termodinamskega modela motorja z notranjim zgorevanjem, ki ga je za ta namen posredovalo podjetje AVL. Za simulacije je uporabljen komercialni program AVL BOOSTTM.
Ključne besede:Motorji z notranjim zgorevanjem, dušikovi oksidi, vbrizg vode, zmanjševanje emisij, numerične simulacije, programski paket AVL BOOST.
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Šisernik]
Št. strani:XII, 41 f.
Izvor:Maribor
UDK:621.436.1.057(043.2)
COBISS_ID:35681027 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MFPZTXSQ
Število ogledov:126
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:01.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the water injection influence on 1.6 l tcrdi engine performance and nox reduction at full and part load operation
Opis:Due to more and more restrictive environmental regulations, many different options to reduce the emissions of the internal combustion engines are being investigated. In the case of diesel engines, the biggest problem represent nitrogen oxides (NOx) emissions which are, in comparison with the gasoline engines, much higher. This diploma thesis presents the methodology of NOx emissions reduction by using water injection. The main goal of the thesis is to find out if water injection reduces NOx emissions and how that influences the overall engine performance. In the thesis is presented a comparison of simulation results obtained for different water to fuel ratios according to the reference engine simulation model of 1.6l diesel engine without water injection. Results are obtained with the numerical simulations by using 1D thermodynamic engine simulation model provided by the company AVL. Simulations are performed in a commercial software AVL BOOSTTM.
Ključne besede:Internal combustion engines, nitrogen oxides, water injection, emission reduction, numerical simulations, software package AVL BOOST


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici