| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinške strategije luksuznih blagovnih znamk
Avtorji:ID Prešern, Anja (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Presern_Anja_2020.pdf (1,19 MB)
MD5: 081F0155987F457AF093D863634C474D
PID: 20.500.12556/dkum/7d9063de-b462-4c66-b48f-8527752e1880
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dandanes nas blagovne znamke spremljajo ob vsakem koraku, zato njihovi skušnjavi ne moremo ubežati. Od nekdaj so veljale za nekaj prestižnega, težko dostopnega, razkošnega in so omogočale, da si odjemalci z njimi gradijo družbeni status. Visoke cene so zasnovane na kakovosti materialov, trajnosti in ekskluzivnosti izdelkov. Luksuzne blagovne znamke imajo drugačne strategije kot navadne blagovne znamke. V splošnem uporabljamo 4P-model (izdelek, cena, distribucija, promocija), vendar za strategije luksuznih blagovnih znamk to ni dovolj. Le-te morajo uporabljati 7P-model, ki zraven 4P- modela vsebuje še ljudi, procese in fizične dokaze. Razlikujejo se tudi strategije luksuznih blagovnih znamk med ameriškimi in evropskimi. V splošnem si luksuzne blagovne znamke prizadevajo ohraniti simbolni status in s svojim imenom zgraditi zgodbo, ki je nihče ne bo pozabil.
Ključne besede:Luksuzne blagovne znamke, luksuz, odjemalci, prestiž, strategije.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Prešern]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77438 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:40526339 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TK5YBSRU
Datum objave v DKUM:02.12.2020
Število ogledov:991
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:31.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing strategies of luxury brands
Opis:Nowadays, brands follow us every step of the way, so we can’t escape their temptation. They have always been considered something prestigious, difficult to access, luxurious and allowed customers to build social status with them. High prices are based on the quality of materials, durability and exclusivity of products. Luxury brands have different strategies than regular brands. We generally use the 4P model (product, price, production, promotion), but this is not enough for luxury brand strategies. They must use the 7P model, which in addition to the 4P model also contains people, processes and physical evidence. Luxury brand strategies also differ between American and European. In general, luxury brands strive to maintain their symbolic status and build a story around their name that no one will forget.
Ključne besede:Luxury brands, luxury, customers, prestige, strategies.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici