| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Primerjava skladnosti med podobo blagovne znamke coca-cola v oglasih in pri porabnikih v sloveniji in španiji
Avtorji:ID Zubkov, Timotej (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zubkov_Timotej_2020.pdf (2,63 MB)
MD5: F61DB07991654DBCC2CE0BA11C02B1C7
PID: 20.500.12556/dkum/3788ea74-dc2b-490e-80ae-e64e669586af
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V raziskavi smo preverjali, ali je javna podoba blagovne znamke Coca-Cola skladna s podobo, ki jo imajo o tej znamki potencialni in dejanski porabniki njenih izdelkov, ter ugotavljali tudi mero, do katere sta podobi skladni. Raziskava služi kot študij primera. V prvem delu raziskave smo opisali nekaj večjih marketinških kampanj Coca-Cole in predstavitev blagovne znamke na dveh različnih trgih, natančneje v Sloveniji in Španiji. Pri tem smo se osredotočili na uradne spletne strani Coca-Cole in njihova uradna družbena omrežja. Namen tega je bil seznaniti se z aktualno javno podobo blagovne znamke in z morebitnimi razlikami med njeno predstavitvijo glede na različne nacionalne trge. V drugem delu raziskave smo opisali potek anketne raziskave, ki smo jo izvedli na dveh različnih vzorcih anketirancev, Slovencev in Špancev. Njihove odgovore smo med seboj primerjali, prav tako pa smo delili anketirance glede na to, ali so športno aktivni ali ne. Odgovore smo analizirali na način odprtega kodiranja kvalitativnih podatkov. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Rezultati raziskave so pokazali, da je podjetju The Coca-Cola Company s svojimi marketinškimi aktivnostmi, tako kampanjo kot spletnim marketingom, vsaj delno uspelo vplivati na podobo, ki jo imajo o blagovni znamki Coca-Cola njeni potencialni in dejanski porabniki, ne glede na državo, v kateri bivajo. Največ anketirancev je sicer Coca-Cola asociirala na pijačo samo, nekoliko pa tudi s pojmi in idejami, ki so sestavni del znamkine javne podobe. Prav tako velika večina anketirancev ni razmišljala o podobi Coca-Cole, ki bi imela negativno konotacijo ali bi bila popolnoma neskladna z njeno javno podobo.
Ključne besede:podoba blagovne znamke, marketing, asociacije, Coca-Cola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Zubkov]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77402 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:36319747 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VNAYVJIQ
Datum objave v DKUM:09.11.2020
Število ogledov:715
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:29.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A comparison of congruence between the brand image of coca-cola in advertisements and among consumers in slovenia and spain
Opis:The research paper evaluated whether the public image of the Coca-Cola brand is congruent with the personal image Coca-Cola consumers have about the brand itself and its products. It also determines the scope of congruence between the two images. This research serves as case study. In the first part of the research, few large Coca-Cola marketing campaigns are described as well as the brand's presentation in two different national markets (Slovenia and Spain). The study focused on the presentation on the brand's national official websites and their official social media accounts. The purpose of this part was to acquire the knowledge of the current public image of Coca-Cola and any potential differences between the presentations of two national markets. The description of the process of the survey research which had been conducted on two different samples of participants, i.e. Slovenians and Spaniards, is provided in the next chapter. The answers were compared among each other. The participants were then divided by their athletic abilities. Open-code answers of quantitative data were used for the purpose off the analysis, the results of which were disclosed together with the findings. The results have shown that with its marketing campaigns, the Coca-Cola Company has indeed managed to at least partly influence the personal image of the Coca-Cola brand in the minds of its potential and actual consumers, regardless of the country the surveyed participants live in, though most of them did associate the Coca-Cola brand with the soft drink itself and less often with the ideas and values, which are part of the company’s public image. A large majority of participants also did not have a personal idea of Coca-Cola as a negative connotation and/or a product entirely incongruent with the brand's public image.
Ključne besede:brand image, marketing, associations, Coca-Cola


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici