| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
Avtorji:ID Simonič, Maša (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Simonic_Masa_2020.pdf (1,19 MB)
MD5: 97DF7976EA660C6A0BA8136E65EDEDA3
PID: 20.500.12556/dkum/e999b784-64be-4b91-aaca-b751fb4d0829
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Osrednja tema diplomske naloge je oglaševanje, natančneje oglaševanje v športu, in njegovo načrtovanje. Na začetku smo predstavili marketing v športu, blagovne znamke v športu in ciljne skupine. Nato smo se posvetili definiciji oglaševanja, saj ga različni avtorji različno opredeljujejo. Za oglaševanje izdelka ali storitve ni dovolj samo ideja, ki si jo ustvarimo v svojih mislih, ampak je treba ustvariti načrt, ki pomaga pri celotnem procesu oglaševanja, in pri tem upoštevati več faktorjev. Eden izmed pomembnejših dejavnikov je medij. Poznamo več vrst medijev, ki nam lahko koristijo za različne namene; treba je ugotoviti, kateri medij je za naše oglaševanje in naš cilj najprimernejši. Naša naloga se navezuje na oglaševanje športa, ki je v primerjavi z ostalimi športnimi panogami medijsko manj izpostavljen. Ravno zato je oglaševanje v karateju zelo pomembno, da ga lahko opazi čim več ljudi. V zaključku smo tako predstavili karate in njegovo zgodovino ter klub, za katerega smo izdelali terminski načrt objav na omrežju Facebook, ki bi mu pomagal pri organiziranju različnih objav.
Ključne besede:marketing, oglaševanje, šport, načrtovanje oglaševanja, karate
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Simonič]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77336 Novo okno
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:39136771 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Q7BRMEUJ
Datum objave v DKUM:24.11.2020
Število ogledov:1053
Število prenosov:126
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sports marketing and advertising of karate club kovinar maribor
Opis:The main theme of the thesis is advertising. More specifically, advertising in sports and its planning. At the beginning, I presented marketing in sports, brands in sports and target groups. I then turned to the definition of advertising, as different authors define it differently. To advertise a product or service, it is not enough just to have an idea that we create in our mind, but it is necessary to create a plan that helps in the whole process of advertising and in taking into consider several factors. One of the more important factors is the media. We know several types of media that can benefit us for different things. We need to determine which type of media is most appropriate for our advertising and our goal. My task is related to the advertising of sports, which is not so exposed to the media as are some other sports. This is why advertising in karate is so important, so that it can reach as many people as possible. In the end I presented karate and its history, as well as the club for which I made a schedule of Facebook posts, which would help them organize various posts.
Ključne besede:marketing, advertising, sport, advertising planning, karate


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici