Naslov: | Uporaba CRM rešitev v športu |
---|
Avtorji: | ID Sobočan, Anita (Avtor) ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | UN_Sobocan_Anita_2020.pdf (1,10 MB) MD5: 14447521374B487DF692A2660BC2D733 PID: 20.500.12556/dkum/15eb4e65-0e8d-466b-80d8-8e75c1eac77f
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Številni viri se strinjajo, da je v današnjem svetu ključnega pomena, vzpostavitev dobrih odnosov z našimi strankami. Da nam to uspe in da ta odnos vzdržujemo in nagrajujemo je pomembno, da naš Customer Relationship Management (v nadaljevanju CRM) v podjetju odlično deluje. Lahko se lotimo pristopa da podatke beležimo, analiziramo in izdelujemo poročila ročno, iz tabel shranjenih na različnih mestih, da marketinške kampanje izvajamo posebej in brez načrtovanih strategij, kar nam na prvi pogled prihrani denar, ki ga bi morali vložiti v uvedbo CRM rešitve pa vendar je na dolgi rok precej bolj ugodno uvesti rešitev. Prihranijo nam veliko dela, tako z organizacijskega, kot časovnega vidika, istočasno pa gradimo močne in trdne odnose z našimi strankami, ki so bolj zadovoljne, posledično pa prinesejo več dobička.
V diplomski nalogi smo želeli predstaviti, kako CRM rešitve delujejo v športu, kjer se v zadnjem obdobju res velik poudarek daje na navijače, ki so s časom postali vse bolj zahtevni. Poleg kvalitetne športne predstave, jim je treba ponuditi še ogromno drugih storitev. Od zagotovljenih parkirnih mest, do ponudbe hrane in pijače, pa dogodki med prekinitvami. Vsak navijač si želi zelo osebno doživetje, zapomni pa si vsako stvar, ki mu ni bila všeč. Zato si osebje, ki v večjih športnih organizacijah skrbi za CRM, prizadeva, da nemudoma opazi, s čim navijač ni bil zadovoljen in se trudi to čimprej popraviti. Prav tako imajo največji športni klubi navijače po celem svetu in želijo prav vsem zagotoviti, da so del njihove zgodbe. V povezavi s tem, se tudi v športu veliko uporabljata tehnologiji navidezne in razširjene resničnosti, ki omogočata navijačem bolj oseben in bližnji ogled določenih aktivnosti v klubu. Slovenski šport je kar se uporabe CRM rešitev in tehnologije še daleč za ostalim svetom, razlogi pa tičijo predvsem v finančnih sredstvih in manjši navijaški bazi. To velja tudi za Odbojkarski Klub Nova KBM katere situacijo smo predstavili na koncu diplomskega projekta. Vendar bi s potrebami in željami navijačev, v prihodnosti vsekakor bilo smiselno razmisliti o vlaganju v CRM rešitve. |
---|
Ključne besede: | Upravljanje odnosov s strankami, CRM, CRM rešitve, šport, odbojka |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [A. Sobočan] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-77246 |
---|
UDK: | 004.7 |
---|
COBISS.SI-ID: | 38333443 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:FTROOWIE |
---|
Datum objave v DKUM: | 19.11.2020 |
---|
Število ogledov: | 832 |
---|
Število prenosov: | 93 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |