| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Oblikovanje in razvoj inovativnega produkta za krepitev prepoznavnosti lastne blagovne znamke : magistrsko delo
Avtorji:Bračič, Nik (Avtor)
Šterman, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bracic_Nik_2020.pdf (3,90 MB)
MD5: 37EF5D05206C25E3C5638948E229C1C3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Magistrska naloga se ukvarja z razvojem produkta za krepitev prepoznavnosti lastne blagovne znamke, ki je nastal kot posledica identificiranega problema, ki se pojavlja na trgu. V prvem delu opisuje teoretično ozadje produktnega oblikovanja, raziskavo izbranega področja dela ter iskanje problemov s katerimi se uporabniki soočajo. Na podlagi ugotovitev, je definiran problem za katerega je v drugem delu razvija produktna rešitev. Proces razvoja sledi smernicam metodologije dvojnega diamanta. Za izbran problem so pripravljene različne konceptne rešitve. Glede na predhodno postavljene kriterije je izbrana najboljša, ki je predstavljena z natančnejšimi risbami in virtualnim modelom. Sledi izdelava in predstavitev fizičnega prototipa v realni velikosti.
Ključne besede:produktni razvoj, oblikovalske smernice, metodologija dvojnega diamanta, prototipiranje
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Bračič]
Št. strani:XI, 101 str.
Izvor:Maribor
UDK:658.626(043.2)
COBISS_ID:41050883 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0M6BX0YE
Število ogledov:201
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Design and development of an inovative product for brand awareness enhancement
Opis:This master thesis deals with the development of an innovative product to increase brand awareness, which resulted from the problem identification for the chosen market area. In the first part, the theoretical background of the product design, the market area research and the identification of user needs from the research are covered. From the set of identified needs, the main problem is defined, for which the product solution is later developed. The whole process of product development is guided by the double diamond methodology. Various conceptual soultions have been prepared for the defined problem, from which the best one is chosen based on the predefined criteria. The latter is further developed and presented with detailed drawings and a virtual 3D model. This is followed by the production and presentation of a full-size physical prototype.
Ključne besede:product development, design trends, double diamond methodology, prototyping


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici