| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev : meje dopustnosti medijskega poročanja
Avtorji:Skutnik, Lucija (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Zelenik, Marijana (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Skutnik_Lucija_2020.pdf (682,25 KB)
MD5: 61527406BE63D229A5B9315182023C8A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede:družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[L. Skutnik]
Št. strani:VI, 78 f.
Izvor:Maribor
UDK:654.025:077.5(043.2)
COBISS_ID:39220995 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GYUQQXWJ
Število ogledov:180
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Online store communication in context of social media
Opis:The master's thesis explores the communication of online stores in context of social media. With the help of a case study and interviews of two Slovenian online stores, Malinca and Treecelet, we find that online stores use their social media to increase their visibility and reputation and maintain communication. Active communication via social media is crucial for survival and at the same time for expanding the circle of new followers and consequently gaining potential customers. Active communication includes regular content posting, sending e-news and communication via private message, etc
Ključne besede:social media, communication strategy, online store, marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici