| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Osebnostni vidiki uporabe socialnih omrežij: razlike v nekaterih osebnostnih vidikih med pasivnimi in aktivnimi uporabniki socialnih omrežij facebook in instagram
Avtorji:Pirš, Rebeka (Avtor)
Musil, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pirs_Rebeka_2020.pdf (1,61 MB)
MD5: 041264224E78203F663B3006E5672142
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Proučevanje osebnostnih vidikov s poudarkom na samospoštovanju, narcisizmu, velikih petih osebnostnih lastnostih, splošnem blagostanju in drugih vidikih osebnosti uporabnikov Facebooka in Instagrama je aktualna raziskovalna tematika sodobnega časa. Obe socialni omrežji, Facebook in Instagram, imata vpliv na posameznikovo duševno zdravje, prav tako pa lahko na podlagi objav uporabnikov in intenzitete uporabe ter pasivne oziroma aktivne uporabe sklepamo o različnih vidikih osebnostnih lastnosti, zato smo se v magistrskem delu odločili raziskati različne vidike osebnosti uporabnikov Facebooka in Instagrama, s poudarkom na razlikah v načinu aktivne oz. pasivne uporabe. Izvedli smo raziskavo na vzorcu 177 uporabnikov socialnih omrežij Facebook in Instagram ter vključili še manjše število neuporabnikov. Temeljne ugotovitve naše raziskave so naslednje: uporabniki socialnih omrežij Facebook in Instagram se razlikujejo tako v nekaterih merjenih vidikih osebnosti kot tudi v načinu uporabe preferiranega socialnega omrežja. Prav tako se osebnostno razlikujejo tudi uporabniki socialnih omrežij in neuporabniki. Statistično pomembne razlike med pasivnimi in aktivnimi uporabniki socialnih omrežij Facebook in Instagram se v naši raziskavi niso pokazale. Ugotovili pa smo pomembne razlike v osebnostnih vidikih in uporabi socialnih omrežij med spoloma in v različnih starostnih skupinah. Mlajši so tako predvsem uporabniki socialnega omrežja Instagram, medtem ko so starejši (nad 40 let) pretežno uporabniki socialnega omrežja Facebook.
Ključne besede:socialna omrežja, aktivna in pasivna uporaba, narcisizem, samospoštovanje, osebnost
Leto izida:2020
Založnik:[R. Pirš]
Izvor:Maribor
UDK:159.923:004.738.5(043.2)
COBISS_ID:28088835 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2AD1BCOT
Število ogledov:317
Število prenosov:103
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Personality aspects of using social networking sites: differences in some personality aspects between passive and active users of social networking sites facebook and instagram
Opis:The examination of personality aspects with the emphasis on self-esteem, narcissism, the big five personality traits, general well-being and other aspects of Facebook and Instagram users' personalities is a current research topic of modern age. Both social networking sites, Facebook and Instagram, have an impact on people's mental health. Based on user posts, the intensity of use and passive or active use, different aspects of personality traits can also be inferred. Therefore, this master's thesis explores different aspects of Facebook and Instagram users' personalities with the emphasis on the difference between the active or passive use. A survey with the sample of 177 Facebook and Instagram users was conducted. It also included a small number of non-users. The basic findings of the research are as follows: Facebook and Instagram users differ in some measured personality aspects and in the way they use the preferred social network. Users of social networking sites and non-users also differ in their personalities. Statistically significant differences between passive and active users of Facebook and Instagram were not shown in the study. However, important differences in personality aspects and in the use of social networks between the sexes and different age groups were found. Younger participants are mostly users of the social networking site Instagram, while the older participants (over 40) are mostly users of the social networking site Facebook.
Ključne besede:social networking sites, active and pasive use, narcissism, self-esteem, personality


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici