| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza slikovnega gradiva v učbenikih za spoznavanje okolja in družbo
Avtorji:Kidrič, Vanesa (Avtor)
Lazički, Barbara (Avtor)
Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kidric_Vanesa_2020.pdf (8,40 MB)
MD5: D0FDCB9D02DD2F89B70B320963ECF11C
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrska naloga z naslovom Analiza slikovnega gradiva v učbenikih za spoznavanje okolja in družbo je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni učbenik, njegova vloga in oblikovanje, slikovno gradivo v učbenikih in znanstvene ugotovitve o le-tem. V empiričnem delu smo z analizo učbenikov raziskali kakovost in verodostojnost slikovnega gradiva v učbenikih za spoznavanje okolja v 1., 2. in 3. razredu ter družbe v 4. in 5. razredu. Analizirali smo založbe, ki so na slovenskem trgu najbolj zastopane, in sicer Rokus Klett, DZS, Modrijan in Mladinska knjiga, po vnaprej zastavljenih kriterijih. Ugotovili smo, da imata glede na kriterije založbi Rokus Klett in Modrijan najkvalitetnejše predstavljeno slikovno gradivo v učbenikih za spoznavanje okolja, največ pomanjkljivosti pa založba Mladinska knjiga. Pri predmetu družba je po kakovosti slikovnega gradiva najbolj izstopala založba Modrijan, medtem ko je največ pomanjkljivosti v učbenikih založbe Mladinska knjiga. Ugotovili smo, da razmerje med besedilom in slikovnim gradivom v učbenikih ni pri vseh založbah ustrezno glede na razred in da se kakovost slikovnega gradiva razlikuje tudi po razredih. V vseh analiziranih učbenikih so od slikovnega gradiva pričakovano najbolj zastopane fotografije in slike. Ker so vsi učbeniki potrjeni, je prihajalo do zelo majhnih odstopanj med založbami in razredi.
Ključne besede:učbenik, slikovno gradivo, založba, spoznavanje okolja, družba
Leto izida:2020
Založnik:[V. Kidrič, B. Lazički]
Izvor:Maribor
UDK:502.1(075)(043.2)
COBISS_ID:30791427 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IEDKIDYO
Število ogledov:236
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:16.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis visual materials in different textbooks of environmental studies and social studies in primary school
Opis:The thesis “Analyzing Visual Materials in Different Textbooks of Environmental Studies and Social Studies in Primary School” consists of two parts, theoretical and empirical one. Theoretical part describes the term textbook, its role, visual materials in textbooks and important scientific facts about the latter. Empirical part analyses quality and validity of visual materials in different textbooks, researching the textbooks of environmental studies in 1st, 2nd and 3rd grade, and social studies in 4th and 5th grade. The analysis includes the biggest Slovenian publishers: Rokus Klett, DZS, Modrijan and Mladinska knjiga. Considering the criteria, we can say that two publishers Rokus Klett and Modrijan have the best presentations of visual materials in textbooks for environmental studies. On the other hand, Mladinska knjiga has the biggest deficit. Regarding social studies, Modrijan stands out with the highest quality of visual materials, while Mladinska knjiga represents the lowest result. Our research showed that the ratio between text and visual material in textbooks is not appropriate at every publisher. Furthermore, the quality of visual material varies from one class to another. All analyzed textbooks include mostly images and pictures, as expected. Since all the analyzed textbooks are confirmed by the government, there are not many deviations in publishers or classes.
Ključne besede:textbook, visual material, publisher, environmental studies, social studies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici