| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Avtorji:Košti, Katja (Avtor)
Selinšek, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kosti_Katja_2020.pdf (600,92 KB)
MD5: BF0185DA76945EFAC7EADF98EFC4E9A7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.
Ključne besede:Primerjalna strategija, storitve, blagovna znamka, razširjen marketinški splet, strateški management, marketinške strategije in mobilne storitve.
Leto izida:2020
Založnik:[K. Košti]
Izvor:Maribor
UDK:658.6
COBISS_ID:40084995 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7MN1MION
Število ogledov:144
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparative analysis of service brand strategies
Opis:The theme and problem of this assignment was the analysis and dissection of strategies of mobile services at first by the research methods and then the main analysis by the extended marketing web. The objectives of the assignment were to determine whether there are large differences between providers or whether their strategies are different or very similar and with which strategies they want to attract customers.
Ključne besede:Comparative strategy, services, service brand, extended marketing web, strategic management, marketing strategies and mobile services.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici