| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uvedba računalniške podpore za potrebe vodenja servisa v podjetju Elesprom Inženiring d. o. o.
Avtorji:ID Kralj, Matija (Avtor)
ID Sternad Zabukovšek, Simona (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kralj_Matija_2020.pdf (2,17 MB)
MD5: 939DFF35DAED97828BBC284CDCD8945A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo (mb13)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dandanes se na trgu pojavlja vedno večja konkurenca med podjetji. Za doseganje konkurenčnih prednosti mora podjetje nuditi tudi poprodajne storitve. Ena izmed najpogostejših poprodajnih storitev je servis ter garancija. Za organizacije je priporočljivo, da imajo čimvečji del svojega poslovanja podrpt z računalniškimi rešitvami. Za podporo vodenja servisa lahko podjetje računalniške rešitve samo izdela, jih najame ali kupi specifično za to funkcijo ali pa jih najame ali kupi kot del celovite računalniške rešitve. V kolikor podjetje še ne uporablja celovite rešitve je smiselno razmislitvi o uvedbi le te. V kolikor to predstavlja podjetju prevelik strošek se mora odločiti med najemom in izdelavo posamezne rešitve, če v organizaciji ni dovolj tehničnega znanja za izvedbo takšne rešitve je najbolj smiseln nakup ali najem že obstoječe.
Ključne besede:baze podatkov, informacijske rešitve, sistemi za upravljanje z bazami podatkov, servisni modul
Leto izida:2020
Založnik:[M. Kralj]
Izvor:Maribor
UDK:004.7
COBISS.SI-ID:38888963 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5OCP85JK
Datum objave v DKUM:23.11.2020
Število ogledov:378
Število prenosov:30
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementing a database for the managing of repair services in Elesprom Inženiring d. o. o.
Opis:Nowadays companies are competing for customers more than ever. To get the competititve edge companies have to offer after purchase services such as repairs and warranty. It is recommended that companies support their every day processes with information solutions. For supporting the managing of repair services companies can either make a sollution, rent or buy one individually or get one as a ERP solution. If the company does not use an ERP solution yes it should first think about implementing one. If the costs of that are too high, the company can decide between making a solution if it has the required technical knowledge or renting or buying one.
Ključne besede:databases, information solution, data base management systems, service modu


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici