| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Scapegoats in The Ones Who Walk Away from Omelas, The Lathe of Heaven and The Left Hand of Darkness by Ursula K. Le Guin
Avtorji:Veit, Anja (Avtor)
Kennedy, Victor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Veit_Anja_2020.pdf (1,13 MB)
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:This thesis explores scapegoats and scapegoating practices from their origins as a prominent biblical ritual of purification, to their social adaptation in modern-day societies – I research how scapegoats turned from ceremonial animals to a social metaphor for people. The rite initially represented the community’s symbolic removal of sins by the suffering goat, which re-affirmed people’s faith in elimination of all evil and enabled them to resume their everyday lives. The whole practice was reshaped over time, as the scapegoating shifted from animals to humans, where the latter seek scapegoats among themselves, primarily to renew the sense of their community and to cast out any evil from it. The scapegoat archetype is, therefore, still relevant today, as its development over the past centuries evolved into a convenient rationalization of faults against innocent individuals in various societies. The second part of this thesis is further divided into analysis of three literary works; ‘’The Ones Who Walk Away from Omelas’’, The Lathe of Heaven and The Left Hand of Darkness, one short story and two novels written by Ursula K. Le Guin, where the scapegoat archetype is explored and highlighted through four characters, which, on the basis of innocent suffering, round up realities that question the reader’s moral compass.
Ključne besede:scapegoat, the scapegoat archetype, ritual, sacrifice
Leto izida:2020
Založnik:[A. Veit]
Izvor:Maribor
UDK:821.111(73).09(043.2) Le Guin U. K.
COBISS_ID:28398083 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UZMQJHGW
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:42
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Grešni kozli v Tisti, ki zapustijo Omelas, Nebesna stružnica in Leva roka teme Ursule K. Le Guin
Opis:Središče obravnave našega magistrskega dela je grešni kozel. Gre za pojav, ki primarno izvira iz judovskega religioznega rituala žrtvovanja, danes pa je to izraz za žival ali osebo, ki je po krivici obtožena. Zaključno delo je razdeljeno na dva dela: v teoretičnem delu so predstavljene definicije, izvor in razvoj pojava grešnega kozla od starodavnega religioznega obreda do družbenega koncepta grešnega kozla, kot ga poznamo danes, drugi del pa predstavlja analizo treh literarnih del avtorice Ursule K. Le Guin, v katerih se pri različnih likih pojavljajo značilnosti grešnega kozla.
Ključne besede:grešni kozel, arhetip grešnega kozla, ritual, žrtvovanje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici