| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava slovenskega in finskega učnega načrta z osredotočanjem na področju športa
Avtorji:Kukovič, Janja (Avtor)
Matejek, Črtomir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kukovic_Janja_2020.pdf (6,30 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen magistrske naloge je podrobneje predstaviti slovenski učni načrt in učni načrt kraja Rovaniemi (Finska) za predmet šport. Osredotočili smo se na prvo in drugo obdobje, torej od prvega do vključno šestega razreda osnovne šole. Začetna ugotovitev je bila, da se učni načrt za predmet šport kraja Rovaniemi nahaja znotraj dokumenta, kjer najdemo tudi učne načrte ostalih predmetov, medtem ko je učni načrt za predmet šport v Sloveniji zapisan v ločenem dokumentu. Med učnima načrtoma smo našli nekaj podobnosti, prevladale pa so razlike. Oba učna načrta imata zapisane splošne cilje, dajeta poudarek na operativne cilje in didaktična priporočila. Razlike med zapisi v slovenskem in finskem učnem načrtu za predmet šport se pojavljajo predvsem pri standardih znanja (v slovenskem učnem načrtu za šport so podrobno zapisani za vsako triletje in tematski sklop posebej - tudi minimalni standardi, v finskem učnem načrtu za šport so zapisani le ob koncu 6. razreda - poudarka na minimalnih standardih znanja ni), teoretičnih vsebinah (v slovenskem učnem načrtu za šport zapisane pod vsakim tematskim sklopom, v finskem učnem načrtu za šport teoretičnih vsebin ne najdemo), priporočilih za motivacijo učencev (v slovenskem učnem načrtu za šport motivacija omenjena le v didaktičnih priporočilih, v finskem učnem načrtu za šport pa je poudarjena za vsako obdobje posebej), dodatnih vsebinah (v slovenskem učnem načrtu za šport se pojavljajo pod vsakim poglavjem, v finskem učnem načrtu za šport dodatnih vsebin ni zaslediti) in didaktičnih priporočilih (v slovenskem učnem načrtu za šport so le-ta podrobno zapisana pod vsakim tematskim sklopom, kot tudi medpredmetne povezave, v finskem učnem načrtu za šport pa so priporočila precej splošna, poudarka na medpredmetnem povezovanju ni).
Ključne besede:Slovenija, Rovaniemi, gibanje, kurikulum, triletje, športna vzgoja, avtonomija učiteljev.
Leto izida:2020
Založnik:[J. Kukovič]
Izvor:Maribor
UDK:373.2.016(497.4:480):796(043.2)
COBISS_ID:28311811 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PGNNPMK7
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:35
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The comparison of slovenian and finnish curriculum for the field of physical education
Opis:The purpose of this master’s thesis is to thoroughly present the Slovenian and Finnish (Rovaniemi) curriculum for the subject of physical education (PE) in the key stages 1 and 2 of primary school — namely from year one until year six. The first finding is that the Finnish PE curriculum is included in the document where the curricula for other subjects are presented, whereas the Slovenian PE curriculum is a separate document. When comparing both curricula, similarities and differences are observed, yet the dissimilarities prevail. Both curricula have their general objectives stated and lay the emphasis on operational objectives and educational recommendations. The dissimilarities between the Slovenian and Finnish PE curricula predominantly concern standards of knowledge (in the Slovenian PE curriculum the standards are described in detail for each key stage and thematic module — with the minimum standards of knowledge included, however, in the Finnish PE curriculum, the standards of knowledge are given merely at the end of year 6 — also, the minimum standards of knowledge are not included), subject content (in the Slovenian PE curriculum the subject content is provided after each thematic module, but in the Finish PE curriculum there is no section providing subject content), recommendations to motivate pupils (in the Slovenian PE curriculum motivation is mentioned merely in the section of educational recommendations, whereas in the Finnish PE curriculum the recommendations are listed for each key stage individually), additional content section (in the Slovenian PE curriculum the additional content section is included after each chapter, however, there is no section about additional content in the Finnish PE curriculum) and educational recommendations (in the Slovenian PE curriculum they are neatly listed after each thematic module, as well as cross-curricular teaching, however in the Finnish PE curriculum the recommendations are very general and there is no emphasis on cross-curricular teaching).
Ključne besede:Slovenia, Rovaniemi, exercise, curriculum, first three years of primary school, physical education, teacher's autonomy.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici