Naslov: | Ali učitelji razumejo in znajo prepoznati učenca z ADHD? |
---|
Avtorji: | ID Perko, Klaudija (Avtor) ID Opara, Božidar (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Perko_Klaudija_2020.pdf (579,40 KB) MD5: 337952B09DF7BA31C7F5D0CD5AD20DB8 PID: 20.500.12556/dkum/24c52e61-eb5d-466b-819e-a7deed217104
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Magistrsko delo z naslovom Ali učitelji razumejo in znajo prepoznati učenca z ADHD je sestavljeno iz dveh med seboj smiselno povezanih delov. V teoretičnem delu smo se osredotočili na to, kaj sploh je ADHD, na značilnosti otrok s tovrstno motnjo in na to, kako pogosto se pojavlja. Opisali smo tudi, kako se ADHD kaže v posameznih razvojnih obdobjih. Izpostavili smo ukrepe, ki obstajajo za pomoč tem otrokom, in predstavili različne načine dela v razredu z njimi ter se ob koncu osredotočili na sam pomen inkluzije. V empiričnem delu smo anketirali učitelje razrednega pouka. Z rezultati smo želeli ugotoviti, ali imajo učitelji osnovna znanja o pojavu ADHD, ali znajo v grobem prepoznati otroke s tovrstno motnjo in ali obvladajo metode in načine dela s temi učenci.
V magistrskem delu je bilo ugotovljeno, da učitelji znajo prepoznati otroke z ADHD. Prav tako znajo uporabljati metode in oblike dela, ki so primerne za njih. |
---|
Ključne besede: | učenci, učitelji, ADHD, prepoznavanje, razumevanje |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Perko] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76936 |
---|
UDK: | 376(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 34410243 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:RE0NVX7N |
---|
Datum objave v DKUM: | 28.10.2020 |
---|
Število ogledov: | 1396 |
---|
Število prenosov: | 204 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |