| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ali učitelji razumejo in znajo prepoznati učenca z ADHD?
Avtorji:ID Perko, Klaudija (Avtor)
ID Opara, Božidar (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Perko_Klaudija_2020.pdf (579,40 KB)
MD5: 337952B09DF7BA31C7F5D0CD5AD20DB8
PID: 20.500.12556/dkum/24c52e61-eb5d-466b-819e-a7deed217104
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Ali učitelji razumejo in znajo prepoznati učenca z ADHD je sestavljeno iz dveh med seboj smiselno povezanih delov. V teoretičnem delu smo se osredotočili na to, kaj sploh je ADHD, na značilnosti otrok s tovrstno motnjo in na to, kako pogosto se pojavlja. Opisali smo tudi, kako se ADHD kaže v posameznih razvojnih obdobjih. Izpostavili smo ukrepe, ki obstajajo za pomoč tem otrokom, in predstavili različne načine dela v razredu z njimi ter se ob koncu osredotočili na sam pomen inkluzije. V empiričnem delu smo anketirali učitelje razrednega pouka. Z rezultati smo želeli ugotoviti, ali imajo učitelji osnovna znanja o pojavu ADHD, ali znajo v grobem prepoznati otroke s tovrstno motnjo in ali obvladajo metode in načine dela s temi učenci. V magistrskem delu je bilo ugotovljeno, da učitelji znajo prepoznati otroke z ADHD. Prav tako znajo uporabljati metode in oblike dela, ki so primerne za njih.
Ključne besede:učenci, učitelji, ADHD, prepoznavanje, razumevanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Perko]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76936 Novo okno
UDK:376(043.2)
COBISS.SI-ID:34410243 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RE0NVX7N
Datum objave v DKUM:28.10.2020
Število ogledov:1396
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:31.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Do the teachers understand and recognize pupils with ADHD?
Opis:Master’s thesis titled Do the teachers understand and recognise pupils with ADHD? consists of two meaningfully linked parts. The theoretical part focuses on the meaning of ADHD, characteristics of children with these sorts of disabilities, and how frequent is the aforementioned. It is described how ADHD reflects in different developmental stages. The available measures to help these children were set. Different methods for work in the classroom were presented; moreover, the meaning of inclusion was discussed. In the empirical part, we interviewed class teachers. We tried to establish if teachers have basic knowledge about ADHD, could they recognise children with ADHD, and whether they master the methods of work with those students. It was established in the Master’s thesis that teachers recognise children with ADHD. Moreover, teachers use appropriate methods for those students.
Ključne besede:students, teachers, ADHD, recognise, understand


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici