| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Proces uvajanja direktnega marketinga v podjetju ELEKTRO KLIMA STAGOJ : diplomsko delo
Avtorji:Motaln, Matjaž (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf motaln-matjaz.pdf (750,68 KB)
MD5: 1A2642405BE5002FC4A904B331D8FD8E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:direktno trženje, sistemi, podpora, pošta, storitve, komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, predstava, cilj, aktivnosti, uporabniki, odnosi z javnostjo, zadovoljstvo, strategija trženja, Slovenija, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, tržne raziskave, merila, odjemalec, potrošnik
Leto izida:2006
Založnik:[M. Motaln]
Izvor:Slovenska Bistrica
UDK:339.137/.138(043.2):697.9(497.4)
COBISS_ID:8959260 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B5U6XYJV
Število ogledov:2494
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici