| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:The influence of a brand's gender identity on the digital consumers' preferences : magistrsko delo
Avtorji:Blažević, Karmen (Avtor)
Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Pavlič, Jani (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Blazevic_Karmen_2020.pdf (2,43 MB)
MD5: 3D7A580E0A2D5847F16372C3D5902287
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Škodljiva uporaba spolnih ideologij še naprej ostaja prisotna v tradicionalnih medijih, medtem ko razvoj digitalizacije spodbuja napredek globalne povezanosti med potrošniki, kar se kaže v naraščanju obveščenosti in osveščenosti glede družbenih problematik. V skladu s tem sodobne generacije digitalnih potrošnikov izražajo ofenzivna stališča do tradicionalnih reprezentacij spolov v oglaševalski industriji, kar spodbuja progresivnost v dojemanju in definiranju spola ter preusmerja pozornost na oblikovanje novih družbenih vrednot, ki zavračajo spolno kategorizacijo in predvsem poudarjajo edinstvenost vrednot in značilnosti posameznikov. Potrošniki obenem težijo k uresničevanju intelektualnega in čustvenega odnosa do določene blagovne znamke, s čimer povečujejo pomen prepričanj, vizij in poslanstev blagovnih znamk v primerjavi s kakovostjo nekega izdelka. Cilj te raziskave je preučitev obsega vpliva trendov digitalnega oglaševanja sodobnih blagovnih znamk na digitalne potrošnike južnega dela srednje Evrope. Glavni cilj tega raziskovanja je prevpraševanje obstoja korelacij pri preferencah digitalnih potrošnikov do vizualne komunikacije, glede na spolno identiteto blagovne znamke. Raziskovalni rezultati so potrdili obstoj pozitivne korelacije v smeri spolne-nevtralnosti in preferenc blagovnih znamk. Poleg tega smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so potrošniki bolj naklonjeni spolno nevtralnim oglaševalskim pristopom modne industrije ter negovalne in lepotne industrije, vendar pa so po drugi strani bolj naklonjeni tradicionalnim spolnim pristopom v industrijah otroške mode in igračk.
Ključne besede:spol v oglaševanju, spolna nevtralnost, preferenca blagovne znamke, vizualna komunikacija
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Blažević]
Št. strani:XV, [122] str.
Izvor:Maribor
UDK:659.11/.12:305(043.2)
COBISS_ID:36709379 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5XIYO5TS
Število ogledov:94
Število prenosov:11
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.
Začetek licenciranja:15.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv identitete spola blagovne znamke na preferenco izbire digitalnega potrošnika
Opis:While the harmful usage of gender ideology can still be noted within the traditional media, development of digitalisation allows for the growth of strong global connections amongst consumer, resulting in higher awareness around social issues. Accordingly, contemporary generations of digital consumers develop offensive views towards traditional gender representations within the advertising industry, encouraging progressive stands about gender perception and definement, shifting the attention towards forming new social views, rejecting categorization and focusing on the unique values and characteristics of an individual. Consumers simultaneously tend toward achieving intellectual and emotional relationships with brands, adding higher value towards values, visions and missions of the brands in regards to the quality of the product. The aim of this research is in evaluating the reach of digital trends in brand advertising amongst the digital consumers of Southcentral Europe. The main aim is exploring an exsistence of correlated gender identity preferences amongst digital consumers in brands‘ visual communication. The research results confirmed the existence of positive correlation in direction of gender-neutrality and brand preference amongst digital consumers. Furthermore, the research showed that the consumers held higher preferences towards gender-neutrality in specific cases of fashion and beauty-care industries while the preference of traditional gendered approaches was higher in children’s fashion and toys industry.
Ključne besede:gender in advertising, gender neutrality, brand preference, visual communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici