| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Gibalna ustvarjalnost v predšolskem obdobju
Avtorji:Zlodej, Urška (Avtor)
Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Zlodej_Urska_2020.pdf (1,12 MB)
MD5: D4CA69D8CC79BE4F8B293C3AFE6854B0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Gibalna ustvarjalnost v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opisali ustvarjalnost in njen razvoj, ustvarjalno mišljenje, gibalno ustvarjalnost. Predstavili smo test za merjenje ustvarjalnosti pri predšolskih otroci, in sicer Mislimo ustvarjalno v gibanju (»Thinking creatively in action and movement – TCAM«). Omenili smo nadarjenost, modele nadarjenosti in gibalno nadarjenost. Na koncu teoretičnega dela pa so predstavljene dosedanje raziskave in ugotovitve, ki se navezujejo na našo temo diplomskega dela. V empiričnem delu smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Glavni namen diplomskega dela je bil izmeriti in analizirati gibalno ustvarjalnost otrok, starih 5–6 let. Vzorec je zajemal 42 otrok drugega starostnega obdobja. V mesecu marcu in maju 2019 smo izvedli motorični test TCAM v Javnem zavodu Vrtec Zreče. S pomočjo testa smo pridobili podatke za fluentnost, originalnost in fleksibilnost vseh uporabljenih pripomočkov (žoga, žogica, kolebnica in obroč). Na podlagi hi-kvadra testa je bilo ugotovljeno, da je pri vseh uporabljenih pripomočkih prišlo do statistično pomembne povezanosti med rezultati prvega testiranja TCAM in rezultati drugega testiranja TCAM. S pomočjo t-testa za neodvisne vzorce smo ugotovili, da je prišlo do statistično značilne razlike med prvim in drugim testiranjem motoričnega testa TCAM, medtem ko razlika v rezultatih motoričnega testa glede na spol ni statistično značilna.
Ključne besede:gibalna ustvarjalnost, divergentno in ustvarjalno mišljenje, test Mislimo ustvarjalno v gibanju, gibalna nadarjenost, modeli nadarjenosti
Leto izida:2020
Založnik:[U. Zlodej]
Izvor:Maribor
UDK:796.012.4-053.4(043.2)
COBISS_ID:27690243 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ILODJYTJ
Število ogledov:282
Število prenosov:135
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Physical creativity in the preschool period
Opis:This diploma thesis called Physical creativity in the preschool period consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part we described creativity and its development, creative thinking and physical creativity. The test for measuring creativity in preschool children was presented – “Thinking creatively in action and movement” (TCAM). Giftedness, models of giftedness and physical giftedness were discussed. At the end of the theoretical part, the previous research and findings related to the topic of the diploma thesis were presented. In the empirical part, we used the causal non-experimental research method. The main purpose of the thesis was to measure and analyze the physical creativity of children aged 5–6 years. The sample included 42 children of the second age group. In March and May 2019, we performed TCAM physical test at Javni zavod Vrtec Zreče. We obtained data for fluency, originality and flexibility of all accessories used (a ball, a small ball, a skipping rope and a hoop). There was a statistically significant correlation between the results of the first TCAM test and the results of the second TCAM test. There was also a statistically significant difference between the first and the second TCAM physical test, while the difference in physical test results by gender was not statistically significant. 
Ključne besede:physical creativity, divergent and creative thinking, Thinking creatively in action and movement (TCAM), physical giftedness, models of giftedness


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici