| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Otrokov prvi stik z bibarijami in prstnimi igrami
Avtorji:ID Vidovič, Ines (Avtor)
ID Šinko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Vidovic_Ines_2020.pdf (3,85 MB)
MD5: 702A9C6540D0EE9C9552914A60A83354
PID: 20.500.12556/dkum/e7d2454a-4415-410c-895a-df9b1b114707
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Otrokov prvi stik z bibarijami in prstnimi igrami je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Njegov poglavitni namen je srečanje otrok z bibarijami in prstnimi igrami. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili razvojne značilnosti otrok, starih od 12 do 24 mesecev, bibarije in prstne igre. Opisali smo značilnosti govornega, kognitivnega, gibalnega, socialnega in emocionalnega (čustvenega) razvoja otrok. Opredelili smo, kaj so bibarije in prstne igre, njihovo vlogo in pomen v obdobju malčka, našteli vrste in nekaj primerov. Pomemben poudarek je na tem, kako se bibarije igramo, kaj je pri bibarijah pomembno (tekst, mimika) in katere elemente vsebujejo (igra, gibanje, neverbalna komunikacija in čustva). V praktičnem delu smo z desetimi izvedenimi dejavnostmi želeli otroke seznaniti in jim približati bibarije in prstne igre. Praktičen del smo izvedli v vrtcu Osnovne šole Gustava Šiliha Laporje v skupini 14 otrok, starih od 1 do 2 let. V dejavnosti so bili vključeni vsi otroci, ki so bili v vrtcu tisti dan prisotni, ne glede na starost. Ob sami izvedbi smo opazovali njihove odzive in le-te zapisali v obliki evalvacije v analizi. Otroci so ob izvedbah bibarij in prstnih iger neizmerno uživali in se sprostili. Večkratno ponavljanje bibarij in prstnih iger je pri otrocih vzbudilo pozitivna čustva. Izražali so se preko neverbalne komunikacije (smeh, iskrice v očeh, želja po ponovitvi, plezanje v naročje). Otroci so v vseh dejavnostih venomer aktivno sodelovali. Realizirati smo uspeli vse cilje, ki smo si jih zastavili v pripravah.
Ključne besede:otrokov razvoj, bibarije, prstne igre
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Vidovič]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76840 Novo okno
UDK:792.97:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:34141187 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UB82FGMI
Datum objave v DKUM:27.10.2020
Število ogledov:987
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Child's first contact with action rhymes
Opis:Diploma thesis “Child’s First Contact with Action Rhymes (“bibarije”) and Fingerplays” is consisted of theoretical and practical part. Its main purpose is child’s encounter with “bibarije” (action rhymes) and fingerplays. The theoretical part presents characteristics of development with children aged 12 to 14 months, “bibarije” and fingerplays. We described characteristics of children’s verbal, cognitive, motor, social and emotional development as well as defined what “bibarije” and fingerplays are, their role and significance in the toddler period, listed the types, and gave a few examples. An important emphasis is on how “bibarije” are played; what is essential in them (text, facial expressions) and what elements they contain (play, movement, non-verbal communication, and emotions). In the practical part, the children were acquainted with 10 implemented activities, which familiarized them with “bibarije” and fingerplays. The practical part was carried out at the nursery of the Elementary School Gustav Šilih Laporje in a group of 14 children aged 1 to 2 years. All children who were present in the nursery that day, regardless of age, were included in the activities. During the implementation, we observed their responses and wrote them down in the form of evaluation in the analysis. The children enjoyed and relaxed immensely while performing “bibarije” and fingerplays. Multiple repetition of “bibarije” and fingerplays evoked positive emotions in children. They expressed themselves through non-verbal communication (laughter, sparks in the eyes, desire to repeat, climbing onto the lap). The children were always actively involved in all activities. All goals, set in the preparations, were realised.
Ključne besede:child’s development, “bibarije” (action rhymes), fingerplays


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici