| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Vpliv pospeševanja prodaje promotorja na učinkovitost prodaje blagovne znamke Fa : diplomsko delo
Avtorji:Bečaj, Doris (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf becaj-doris.pdf (1,03 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:pospeševanje prodaje, komuniciranje, promocija, metode, metodologija, blagovne znamke, marketing, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, strategija trženja, cilj, marketinški splet, marketing mix, trženje, tržne raziskave, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržna analiza, trgovec, kozmetika, osebje, mednarodni trg, kemična industrija, organizacijske strukture, Slovenija
Leto izida:2006
Založnik:[D. Bečaj]
Izvor:Maribor
UDK:658.81/.85(043.2):661.185(497.4)
COBISS_ID:8955932 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RMVIK64U
Število ogledov:1939
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici