| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza dejavnikov povpraševanja po mesu v Sloveniji
Avtorji:ID Drovenik, Alja (Avtor)
ID Boršič, Darja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Drovenik_Alja_2020.pdf (1000,97 KB)
MD5: CC16093152CD20EA93BCBD2B2DF9C01A
PID: 20.500.12556/dkum/3af9927f-79a7-4b12-a6d4-1af85e2454bb
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Sodobnim slovenskim potrošnikom v današnjem času hitra, napredna tehnologija, mediji in globalizacija, omogočajo dostop do velike količine informacij v relativno kratkem času. Tako le-ti postajajo vse bolj osveščeni na različnih področjih, še posebej veliko pozornosti pa polagajo zdravemu načinu življenja in prehranjevanja, kar se odraža tudi v njihovih preferencah in nakupnem procesu. V zadnjem desetletju postajajo tabu teme tudi meso, vidik vplivov mesa na zdravje ljudi, škodljivosti živinoreje na okolje, neetičnost vzreje živine, v letu 2019 pa smo lahko veliko slišali tudi o aferah z mesom. Vse to se odraža na mišljenju in preferencah potrošnikov pri prodaji mesa. Tako bo namen našega diplomskega projekta analizirati morebitne vplive na preference in obnašanje slovenskih potrošnikov pri nakupu mesa in mesnih izdelkov. V prvem delu diplomskega projekta je predstavljena teoretična podlaga treh področij, tj. veganstva oz. vegetarijanstva, ozaveščanja o zdravi prehrani ter vpliva medijev, ki na podlagi oglaševanj pa tudi skozi različne informativne prispevke oblikujejo mnenja oziroma preference sodobnih slovenskih potrošnikov v procesu nakupa mesa in mesnih izdelkov. V nadaljevanju sledi analiza omenjenih dejavnikov na podlagi primarnih podatkov, in sicer anketnega vprašalnika in intervjuja z enim izmed direktorjev podjetja Jagros d.o.o. Le-ti nam pomagajo priti do zaključka, v kolikšni meri teoretično predstavljeni vidiki dejansko prispevajo oziroma vplivajo na izbiro in količino nakupov mesa in mesnih izdelkov pri slovenskih potrošnikih.
Ključne besede:potrošnja mesa, vplivi na preference potrošnikov, kakovost, lokalnost, ekološkost, brez GSO, veganstvo, vegetarijanstvo, zdravje, skrb za okolje, mediji, afere z mesom, oglaševanje mesa
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Drovenik]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76712 Novo okno
UDK:330.5
COBISS.SI-ID:30453251 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:23GXXVQG
Datum objave v DKUM:30.09.2020
Število ogledov:1467
Število prenosov:113
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determinants of meat demand in Slovenia
Opis:Today's technology, media and globalization allows modern consumers to access a large amount of informtion in a relatively short time. Because of that, they are becoming more and more aware in various fields. They are paying more attention to a healthy lifestyle (nutrition, food), which is also reflected in their preferences and the purchasing process. A taboo topic in the last decade are different aspects and opinions about meat. How it effects on human health, how harmfulness is livestock production on the environment, and how unethical breeding of livestock has become. In year 2019 Slovenian consumers also heard a lot about unhealthy and poisoned meat from other countries. All of this is reflected in the opinions and preferences of consumers when buying meat. In my degree I will analyze the potential influences on the choice and behavior of Slovenian consumers when buying meat and meat products. The first part presents the theoretical basis of three areas, i.e. veganism or vegetarianism, awareness of healthy nutrition and the influence of the media. The following is an analysing based on primary data, that we will get from a questionnaire and an interview with one of the directors of the company Jagros d.o.o. They will help us to conclude which of the theoretically presented aspects actually contribute to or influence the choice and quantity of purchases of meat and meat products from Slovenian consumers.
Ključne besede:meat consumption, effects on consumer preferences, quality, locality, ecology, GMO-free, veganism, vegetarianism, health, care for the environment, media, meat affairs, meat advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici