| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Čustvena inteligentnost in zadovoljstvo pri delu vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka
Avtorji:ID Santl, Anja (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Santl_Anja_2020.pdf (1,33 MB)
MD5: 89B72BF233CD31F8C850A28EC87696D5
PID: 20.500.12556/dkum/73b67aa5-5130-462b-b3d4-d0538abb7a0e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Biti učitelj ali vzgojitelj ni le poklic, ampak celostno razdajanje. Poleg strokovnosti morajo učitelji in vzgojitelji biti v prvi vrsti dobri ljudje. Učitelj mora pritegniti otroška srca s svojo naklonjenostjo, prijateljskim odnosom in ljubeznijo do otrok. (Jan Amos Komenski) Namen raziskave je ugotoviti povezanost in izraženost konstruktov čustvene inteligentnosti, čustvenega dela in zadovoljstva pri delu med slovenskimi vzgojitelji in učitelji razrednega pouka. V skupno 109 udeležencev raziskave je bilo vključenih 57 učiteljev razrednega pouka in 52 vzgojiteljev predšolskih otrok. Pri raziskovanju je bil uporabljen naslednji instrumentarij: Vprašalnik čustvenega dela (ELS), Vprašalnik emocionalne kompetentnosti (VEK-45 oz. ESCQ) in Lestvica delovnega zadovoljstva. Ugotovljena je bila pozitivna povezanost med čustveno inteligentnostjo in zadovoljstvom pri delu ter med čustvenim delom in zadovoljstvom pri delu. Pri proučevanju vseh treh konstruktov ni bilo ugotovljenih razlik glede na poklic. Rezultati obdelave podatkov v programu SPSS so pokazali, da nivo čustvene inteligentnosti in zmožnost čustvenega dela vplivata na zadovoljstvo pri delu vzgojiteljev in učiteljev razrednega pouka. Obstajajo še drugi dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo pri delu, kljub temu pa vpliva čustvene inteligentnosti ni mogoče zanemariti.
Ključne besede:čustvena inteligentnost, čustveno delo, zadovoljstvo pri delu, učitelj razrednega pouka, vzgojitelj
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Santl]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76673 Novo okno
UDK:37.011.3-051:159.942(043.2)
COBISS.SI-ID:27369987 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JQW2B8U9
Datum objave v DKUM:07.09.2020
Število ogledov:1870
Število prenosov:322
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:19.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emotional intelligence and job satisfaction of preschool and primary school teachers
Opis:Being a teacher is not merely a profession, it is giving yourself fully. In addition to professionalism, all teachers must primarily be good people. A teacher must attract hearts of children with his affection, friendliness and love for children. (Jan Amos Komenski) The purpose of this research was to determine the connection and measure of constructs of emotional intelligence, emotional work and job satisfaction among Slovene preschool and primary school teachers. Altogether, 109 teachers were included in this research, 57 of whom were primary school teachers and 52 preschool teachers. The following instruments were used in the research: Emotional Labour Scale (ELS), Emotional Skills and Competence Questionnaire (VEK-45 or ESCQ) and Work Satisfaction Scale. A positive connection between emotional intelligence, job satisfaction, and emotional labour was found. No differences regarding jobs were found while studying all three constructs. The results of data processing (SPSS) have shown that the level of emotional intelligence and the ability of emotional labour affect the work satisfaction of preschool and primary school teachers. However, there are other factors that have influence on job satisfaction, despite that the effect of emotional intelligence cannot be disregarded.
Ključne besede:emotional intelligence, emotional labour, job satisfaction, preschool teacher, primary school teacher


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici