| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Šolska vabila z vidika načel uspešnega sporočanja, s poudarkom na upoštevanju pravopisa
Avtorji:ID Ulaga, Anja (Avtor)
ID Šek, Polonca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Ulaga_Anja_2020.pdf (2,80 MB)
MD5: 6B2E2DF0A212127288C8EE9EB1F4A303
PID: 20.500.12556/dkum/4ade7209-60f9-4947-a841-763b1edb972e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vabila so ena izmed besedilnih vrst, ki jih učitelji tvorijo z namenom komunikacije s starši in drugimi ljudmi. Kot vsa besedila morajo za optimalno doseganje namena tudi šolska vabila upoštevati načela uspešnega sporočanja. V magistrski nalogi smo s pomočjo analize 150 primerov šolskih vabil učiteljev želeli ugotoviti, v kolikšni meri upoštevajo načela uspešnega sporočanja ter katero je najpogosteje in katero najredkeje upoštevano. Zanimalo nas je, ali pri tem obstajajo razlike med osnovnošolskimi učitelji na različnih delovnih mestih. Ugotoviti smo želeli, katere vrste pravopisnih napak se v šolskih vabilih pojavljajo najpogosteje ter ali obstajajo razlike med učitelji na različnih delovnih mestih. Prav tako nas je zanimala razlika med njimi v povprečnem številu pravopisnih napak. Ugotovili smo, da je v šolskih vabilih najslabše upoštevano načelo upoštevanja prvin in pravil danega besednega jezika. V analiziranih besedilih so se pojavile napake, ki smo jih uvrstili v 30 kategorij, pri čemer je bila najpogostejša napaka raba vezaja in pomišljaja. Tako pri upoštevanju načel uspešnega sporočanja kot tudi pri vrstah in povprečnem številu pravopisnih napak smo opazili statistično značilne razlike med učitelji na različnih delovnih mestih. Sklenemo lahko, da načela uspešnega sporočanja najbolj upoštevajo profesorji slovenskega jezika, najmanj pa profesorji ostalih predmetov na predmetni stopnji.
Ključne besede:vabilo, načela uspešnega sporočanja, pravopis, učitelj, napaka
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Medved]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76645 Novo okno
UDK:811.163.6\'35(043.2)
COBISS.SI-ID:24771075 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6NMBNCSQ
Datum objave v DKUM:10.08.2020
Število ogledov:1000
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:School invitations from the perspective of successful communication with emphasis on spelling
Opis:Invitations are one of the text types that teachers create to communicate with parents and other people. Like all texts, school invitations must follow the principles of successful communication to achieve the purpose of it optimally. In the diploma paper we analysed 150 examples of school invitations of primary school teachers to determine the extent to which they follow the principles of successful communication, and which of them is most often and which is rarely followed. We were interested in whether there were differences between primary school teachers in different jobs. We wanted to find out what types of spelling mistakes occur most often in school invitations and whether there are differences between teachers in different jobs. We were also interested in the difference between them in the average number of spelling mistakes. We found out that the principle of observing the elements, and rules of a given verbal language is the worst observed in school invitations. Errors that appeared in the analysed texts were classified into 30 categories, with the most common error being the use of hyphens and dashes. We observed statistically significant differences between teachers in different jobs in terms of the principles of successful communication as well as in the types and the average number of spelling errors. We can conclude that the professors of the Slovenian language respect the principles of successful communication the most and professors of other subjects at the subject level respect them the least.
Ključne besede:invitation, principles of successful communication, spelling, teacher, non-compliance with rules


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici