| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Čustvena intelegentnost študentov pedagogike
Avtorji:ID Žagar, Tina (Avtor)
ID Kovač, Jernej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Bakračevič, Karin (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zagar_Tina_2020.pdf (1,23 MB)
MD5: 3622F25BA5083BE8CF2125BE2A6217AD
PID: 20.500.12556/dkum/74f6e87c-c351-4be9-8ac4-8498d8cd8be6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V magistrskem delu proučujemo čustveno inteligentnost študentov eno- in dvopredmetnega študija pedagogike na Filozofski fakulteti v Mariboru. Ozavestiti želimo njen pomen, ugotoviti njeno poznavanje in razširjenost med študenti pedagogike. Najprej teoretično predstavimo čustveno inteligentnost: njene komponente, vpliv na posamezne vidike življenja, možnosti razvijanja, vlogo pedagoških delavcev pri čustveni inteligentnosti učencev ter njen pomen v življenju študentov. Nadalje v empirični raziskavi, kjer je sodelovalo 108 študentov, z anketnimi vprašalniki raziskujemo poznavanje pojma, vključenost pojma in tehnik razvijanja na študijski smeri pedagogike, uporabo načinov razvijanja ter s ESCQ vprašalnikom emocionalne kompetentnosti višino čustvene inteligentnosti študentov pedagogike. Podatke smo obdelali z deskriptivno statistiko, Kruskal-Wallisovim preizkusom, x^2-preizkusom in analizo variance. Ugotovili smo dobro poznavanje čustvene inteligentnosti, a slabo vključenost le-te na študijski smeri. Za razvijanje čustvene inteligentnosti študenti navajajo predvsem prepoznavanje in razumevanje lastnih čustev ter pozornost na neverbalno komunikacijo. Ugotavljamo, da je čustvena inteligentnost študentov dobro razvita in se viša z letnikom študija ter s povprečno oceno.
Ključne besede:čustvena inteligentnost, študenti pedagogike, pedagoški delavci, ESCQ
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Žagar]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76598 Novo okno
UDK:159.942:614.253.4:37.091.12(043.2)
COBISS.SI-ID:28920579 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:0JDZBDU6
Datum objave v DKUM:22.09.2020
Število ogledov:1021
Število prenosov:145
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emotional intelligence of pedagogy students
Opis:The Master’s thesis is undertaken to explore emotional intelligence of pedagogy students at the Faculty of Arts in Maribor. Our aims are raising awareness of its importance, determining its familiarity and level among pedagogy students. First, the theoretical part reviews literature regarding emotional intelligence: its components, impact on various aspects of life, development opportunities, the teaching staff’s role in their learners’ emotional intelligence and its significance in students’ lives. In the empirical study, involving 108 students, we use a questionnaire to gather information on the knowledge of the concept, its incorporation at the department of pedagogy, methods applied for its development and finally, we use ESCQ Emotional skills and competence questionnaire to determine the level of emotional intelligence among pedagogy students. Data were processed with descriptive statistics, Kruskal-Wallis test, x^2-test and ANOVA Analysis of variance. We have found decent knowledge of emotional intelligence among students, despite its poor involvement at the department of pedagogy. In order to develop emotional intelligence, students most frequently cite recognition and understanding of their own emotions and attention to non-verbal communication. Their emotional intelligence is well developed and increases with both, the year of study and the average grade.
Ključne besede:emotional intelligence, pedagogy students, educators, ESCQ


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici