| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Razvoj modela organiziranja maloprodajne mreže podjetja
Avtorji:ID Štuhec, Maruša (Avtor)
ID Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Stuhec_Marusa_2020.pdf (377,63 KB)
MD5: 941611A4480DA13CAE16A175D6681BC9
PID: 20.500.12556/dkum/4e086a96-5177-4f71-950a-fed4b757a758
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Maloprodaja je ena izmed ključnih poslovnih dejavnosti na trgu, saj skrbi za nemoten dostop končnih kupcev do izdelkov in storitev ter hkrati spada med najpomembnejše delodajalce v mnogih državah. Zanimal nas je obstoječi model organiziranja maloprodajne mreže izbranega podjetja, ki deluje na trgu zabavne elektronike, računalniških iger, igrač in podobno, naš cilj pa je bil predstaviti teorijo z obravnavanih področij in oblikovati predlog modela za optimizacijo organiziranja maloprodajne mreže izbranega tipskega podjetja. Z raziskavo smo ugotovili, da so največje pomanjkljivosti obstoječega organiziranja maloprodajne mreže v oglaševanju, zavzetosti zaposlenih, znanju zaposlenih na tehničnem področju in na področju urejenosti fizičnih prodajaln. Predlagali smo aktivnosti za izboljšanje teh področij, ki se nanašajo na sodelovanje z oglaševalsko agencijo, širitev oglaševanja z osredotočenostjo na ciljne skupine in atraktivnejše oglaševanje. Na področju zavzetosti zaposlenih smo predlagali nedenarno nagrajevanje zaposlenih na podlagi analiz uspeha, razvijanje timskega dela in pripadnosti podjetju ter redna izobraževanja. Podali smo tudi nekaj predlogov za optimizacijo obstoječih fizičnih prodajaln.
Ključne besede:organizacija, maloprodaja, modeli maloprodaje, mreženje, oskrbovalna veriga.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Štuhec]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76589 Novo okno
UDK:005.7
COBISS.SI-ID:34339843 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KIFBYQBZ
Datum objave v DKUM:27.10.2020
Število ogledov:674
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Model development for organization of retail networks
Opis:Retailing is one of the key industries in the market, as it ensures uninterrupted access of end customers to products and services, and at the same time is one of the most important employers in many countries. We were interested in the existing model of organizing the retail network of the selected company operating in the market of consumer electronics, computer games, toys and similar, and our goal was to present the theory of this area and optimize the model of organizing the retail network of this company. The research revealed that the biggest shortcomings of the existing organization of the retail network are poor advertising, employee indifference, poor knowledge of employees in the technical field and in the field of physical stores. We proposed activities to optimize these areas, which included working with a good advertising agency, expanding advertising with a focus on target groups and more attractive advertising. In the area of employee non-engagement, we proposed non-monetary remuneration of employees based on success analyses, building team spirit and a sense of belonging to the company, and regular training. We also made some suggestions for optimizing existing physical stores.
Ključne besede:organization, retailing, retail models, networking, supply chain.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici