| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izdelava modela konkretnega učila za lažje razumevanje tematskega sklopa sile in gibanja ter njegova vključitev v izobraževalni proces ii. osnovne šole Celje
Avtorji:Ojsteršek, Nika (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Ojstersek_Nika_2020.pdf (5,17 MB)
MD5: 8EF7B0909C30C3808FE60FBFCE72DABB
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo z naslovom Izdelava modela konkretnega učila za lažje razumevanje tematskega sklopa Sile in gibanje ter njegova vključitev v izobraževalni proces II. Osnovne šole Celje je sestavljeno iz dveh smiselno povezanih delov, in sicer teoretičnega in praktičnega dela. V okviru teoretičnega dela smo najprej obdelali psihološki razvoj otroka in njegove razvojne značilnosti z namenom, da bomo lažje razumeli, kako otrok v četrtem razredu osnovne šole razmišlja in razume snov. Sledi podrobnejša predstavitev vrste gibanj in sil iz t. i. naravoslovnega sklopa, kateremu je tudi bilo namenjeno projektiranje, konstruiranje in sama izdelava konkretnega učila. V zadnjem, pedagoško didaktičnem sklopu, pa smo predstavili najbolj zaželene metode dela pri predmetu Naravoslovje in tehnika ter naredili pregled učnega načrta za ta predmet. Praktični del magistrskega dela smo posvetili izdelavi konkretnega učila za tematski sklop Sile in gibanje na osnovi pripravljene tehnične dokumentacije ter njegovi aplikaciji v izobraževalni proces na II. Osnovni šoli v Celju. Njegovo uporabnost za izobraževalni proces smo nato preverili z anketiranjem učencev 4. razredov, ki so bili vključeni v ta eksperiment. Dobljeni rezultati so predstavljeni v zaključku tega magistrskega dela.
Ključne besede:sile in gibanje, izdelava učnega pripomočka, uporaba učnega pripomočka, osnovna šola, četrti razred
Leto izida:2020
Založnik:[N. Ojsteršek]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.3:5+62(043.2)
COBISS_ID:26796547 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EOY4SNSR
Število ogledov:161
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating a model of a concrete teaching tool for easier understanding of the thematic unit of force nad movement and its inslusion in the educational process of the II. Primary School Celje
Opis:The master's thesis Creating a model of a concrete learning tool for easier understanding of the thematic section of force and movement and its inclusion in the educational process of the II. Primary school in Celje is composed out of two logically related parts, namely from a theoretical and a practical part. As a part of the theoretical part, we have firstly addressed the psychological development of a child and its developmental characteristics in order to better understand how the child thinks and understands the substance in the fourth grade of elementary school. After that follows a more detailed representation of the range of movements and the forces from the so called natural science complex, which was also intended for the design, construction and the making of the concrete learning tool. In the last, pedagogical didactic part, we presented the most longed for methods of work in the subject of natural sciences and technology and made an overview of the curriculum for this subject. The practical part of the master's thesis we devoted to the making of the concrete learning tool for the themed complex forces and movement on the basis of the prepared technical documentation and its application in to the educational process at II. Primary school in Celje. We then tested its usefulness for the educational process by interviewing 4th grade students who were included in this experiment. The obtained results are presented in the conclusion of this master's thesis.
Ključne besede:force and movement, making of a teaching tool, usage of a teaching tool, primary school, fourth grade


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici