Title: | Izobraževalni roboti kot orodje pri poučevanju programiranja za začetnike |
---|
Authors: | ID Višnar, Lučka (Author) ID Pesek, Igor (Mentor) More about this mentor... ID Močivnik, Žan (Comentor) |
Files: | MAG_Visnar_Lucka_2020.pdf (3,82 MB) MD5: 43662CA02ADC8F8DBB1DF0469F3D8EDB PID: 20.500.12556/dkum/8c946e92-1444-4437-8dda-1c853680cc98
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
|
---|
Abstract: | Poučevanje programiranja je pomembno in hkrati zahtevno tako za učitelja kot za učenca. Mnogim posameznikom lahko učenje zaradi značilnosti programiranja predstavlja težavo. Z uporabo izobraževalnih robotov se omogoči grajenje konceptov s področja znanosti in tehnologije, kar se interpretira skozi inženiring ter temelji na matematiki.
V tem magistrskem delu se bomo osredotočili na raziskovanje različnih robotov, ki so primerni za uporabo v izobraževanju.
V prvem delu bomo prikazali robote in njihov namen uporabe skozi čas, nato bomo predstavili pomen vključevanja robotov v šole ter to podkrepili s koncepti konstruktivizma in konstrukcionizma.
Cilj naloge je raziskati izobraževalne robote in poiskati konkretne rešitve, kako le-te vključiti v poučevanje začetnikov v programiranju. |
---|
Keywords: | Izobraževalni roboti, poučevanje programiranja, konstruktivizem, konstrukcionizem. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [L. Višnar] |
---|
Year of publishing: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76583 |
---|
UDC: | 37.091.3:004.42(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 25055235 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:BSUZUUSV |
---|
Publication date in DKUM: | 13.08.2020 |
---|
Views: | 1337 |
---|
Downloads: | 81 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | FNM
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |