Naslov: | Izobraževalni roboti kot orodje pri poučevanju programiranja za začetnike |
---|
Avtorji: | ID Višnar, Lučka (Avtor) ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... ID Močivnik, Žan (Komentor) |
Datoteke: | MAG_Visnar_Lucka_2020.pdf (3,82 MB) MD5: 43662CA02ADC8F8DBB1DF0469F3D8EDB PID: 20.500.12556/dkum/8c946e92-1444-4437-8dda-1c853680cc98
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | Poučevanje programiranja je pomembno in hkrati zahtevno tako za učitelja kot za učenca. Mnogim posameznikom lahko učenje zaradi značilnosti programiranja predstavlja težavo. Z uporabo izobraževalnih robotov se omogoči grajenje konceptov s področja znanosti in tehnologije, kar se interpretira skozi inženiring ter temelji na matematiki.
V tem magistrskem delu se bomo osredotočili na raziskovanje različnih robotov, ki so primerni za uporabo v izobraževanju.
V prvem delu bomo prikazali robote in njihov namen uporabe skozi čas, nato bomo predstavili pomen vključevanja robotov v šole ter to podkrepili s koncepti konstruktivizma in konstrukcionizma.
Cilj naloge je raziskati izobraževalne robote in poiskati konkretne rešitve, kako le-te vključiti v poučevanje začetnikov v programiranju. |
---|
Ključne besede: | Izobraževalni roboti, poučevanje programiranja, konstruktivizem, konstrukcionizem. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [L. Višnar] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76583 |
---|
UDK: | 37.091.3:004.42(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 25055235 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:BSUZUUSV |
---|
Datum objave v DKUM: | 13.08.2020 |
---|
Število ogledov: | 1337 |
---|
Število prenosov: | 81 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |