| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izobraževalni roboti kot orodje pri poučevanju programiranja za začetnike
Avtorji:ID Višnar, Lučka (Avtor)
ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Močivnik, Žan (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Visnar_Lucka_2020.pdf (3,82 MB)
MD5: 43662CA02ADC8F8DBB1DF0469F3D8EDB
PID: 20.500.12556/dkum/8c946e92-1444-4437-8dda-1c853680cc98
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Poučevanje programiranja je pomembno in hkrati zahtevno tako za učitelja kot za učenca. Mnogim posameznikom lahko učenje zaradi značilnosti programiranja predstavlja težavo. Z uporabo izobraževalnih robotov se omogoči grajenje konceptov s področja znanosti in tehnologije, kar se interpretira skozi inženiring ter temelji na matematiki. V tem magistrskem delu se bomo osredotočili na raziskovanje različnih robotov, ki so primerni za uporabo v izobraževanju. V prvem delu bomo prikazali robote in njihov namen uporabe skozi čas, nato bomo predstavili pomen vključevanja robotov v šole ter to podkrepili s koncepti konstruktivizma in konstrukcionizma. Cilj naloge je raziskati izobraževalne robote in poiskati konkretne rešitve, kako le-te vključiti v poučevanje začetnikov v programiranju.
Ključne besede:Izobraževalni roboti, poučevanje programiranja, konstruktivizem, konstrukcionizem.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Višnar]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76583 Novo okno
UDK:37.091.3:004.42(043.2)
COBISS.SI-ID:25055235 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BSUZUUSV
Datum objave v DKUM:13.08.2020
Število ogledov:1337
Število prenosov:81
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:11.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Educational robots as a tool for teaching novices programming
Opis:Teaching programming is important and challenging for both the teacher and the student. For many individuals, learning may cause a problem because of the characteristics of programming. The use of educational robots makes it possible to build concepts in science and technology that are interpreted through engineering and are based on mathematics. In this master's thesis, we will focus on exploring different robots that are suitable for use in education. In the first part, we will show robots and their purpose over time, then we will present the importance of integrating robots in schools and reinforce this with the concepts of constructivism and constructionism. The goal of the thesis is to do a research on educational robots and to find specific solutions for how to involve them in teaching beginners how to programm.
Ključne besede:Educational robots, teaching programming, constructivism, constructionism.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici