| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Motivi lastnikov ekoloških kmetij za ekološko kmetovanje
Avtorji:ID Hribernik, Špela (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Hribernik_Spela_2020.pdf (339,83 KB)
MD5: 6E02A4EB8B3D5DC286277D332B79E5F7
PID: 20.500.12556/dkum/2db1abf8-8c51-4660-89d1-ffd476b801ec
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Odločitev je dejanje, ki človeka izoblikuje in zaznamuje. Vse večja globalizacija potrošnikom omogoča hiter pretok in dostop informacij, zaradi katerih vsakodnevno nastajajo nove potrebe in želje. Iskanje končnega zadovoljstva, ki je posledica pravilne odločitve, se začne ravno pri prepoznavanju teh potreb in želj. Od vsakega posameznika je odvisno, kako in na kakšen način bo informacije iz okolja sprejel in jih interpretiral. Izbira lahko med različnimi viri in na koncu izbere najoptimalnejšo možnost za svojo situacijo. Okolje, ljudje, situacije in osebni vplivi so eni izmed tistih dejavnikov, ki imajo pomembno vlogo pri končnih odločitvah. Rutinsko odločanje je prisotno na vsakodnevni ravni posameznikov, veliko pa je tudi zavestnega sprejemanja informacij in odločitev, ki so lahko bodisi dobre bodisi slabe. Ne glede na izid bo vsaj minimalno prisotna posledica odločitve na posameznika ali potrošnika. Zato je pomembno, da so sprejemanje, interpretiranje in odločanje skrbni in premišljeni, saj lahko velike stvari prinesejo velike težave – in obratno. Naloga prikazuje premišljene odločitve lastnikov ekoloških kmetij, ki s svojim delom zavestno prispevajo k boljšemu zdravju ljudi in prostora, v katerem živimo. Vsi se zavedajo današnjega okoljskega problema in kaj to pomeni za človeka. Ravno zato so s svojim pridobljenim znanjem ter ekološkimi izdelki začeli ozaveščati ljudi okoli osebe. Za vsakim lastnikom ekološke kmetije se skriva motiv, ki ga je pripeljal do ekološkega kmetovanja. Prav tako je vsak šel skozi proces odločanja, ki je od lastnika do lastnika drugačen in edinstven. V raziskavi je sodelovalo trinajst lastnikov ekoloških kmetij, ki sodelujejo na ekološki tržnici v nakupovalnem središču Europark in na ekološki tržnici na Glavnem trgu Maribor. S pomočjo raziskovalnih vprašanj so ugotovljeni in prikazani razlogi, zakaj, kako in na kakšen način. Analizirana je primerjava različnih procesov odločanja in dejavnikov, ki so vplivali na odločitev za ekološko kmetovanje.
Ključne besede:vedenje potrošnikov, proces odločanja, kategorije procesa odločanja, motivi za odločanje, ekološko kmetovanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Š. Hribernik]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76558 Novo okno
UDK:658.89: 631.147
COBISS.SI-ID:56990211 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:60TYJZ0G
Datum objave v DKUM:24.03.2021
Število ogledov:995
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ecological farm owners´ motives for ecological farming
Opis:A decision is an act that shapes and marks a person. The increasing globalization of the consumer allow the rapid flow and accessible informations, which increase new need and desires on daily basis. The search for ultimate satisfaction is truly rightly decided to be the same precisely in identifying needs in desire. It depends on each individual how and in what way they accept information and interpreted them. He can choose between different realities and ultimately choose the most optimal options for his situation. The environment, people, situations in personal influences are one of these factors that play an important role in the decision. Routine decision-making was involved in the day-to-day level of the plains, and many also consciously disseminated information in decision-making, which can be either good or bad. Whatever the outcome, minimal involvement in the decision on use or consumption should also be made. Therefore, it is important to initiate, to interpret in decision-making carefully in thought, because big things can bring big sizes. The task shows the well-thought-out decisions of the owners of organic farms, who with their work consciously contributed to the better health of people in the area in which we live. Everyone is aware of today’s environmental problem and what it means for man. That is why, with their acquired knowledge and organic products, they began to raise awareness among people from the environment. Behind every owner of an organic farm lies the motive that led to organic farming. Also, everyone has gone through a decision process that is different from owner to owner in a unique way. The last 13 organic farms participated, presenting themselves at organic markets in the Europark shopping center in organic markets on Main square Maribor. With the experimental questions, we therefore found that the reasons why, how and in what way are presented. It analyzed the preparation of different decision-making processes in the factors that influenced the decision on organic farming.
Ključne besede:consumer behavior, decision-making process, categories of decision-making process, motives for decision-making, organic farming


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici