Naslov: | Izzivi pri prehodu iz blokovnega programiranja v tekstovne programske jezike |
---|
Avtorji: | ID Kos, Tjaša (Avtor) ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | MAG_Kos_Tjasa_2020.pdf (1,46 MB) MD5: A2535C5E6909B4891AC410C569BB18D2 PID: 20.500.12556/dkum/075ad683-0f8d-4700-94a3-bb47471a9aec
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
|
---|
Opis: | V magistrskem delu bomo obravnavali izzive pri prehodu z učenja blokovnega programiranja na tekstovno programiranje v osnovnih šolah. Večina šol v zgodnjem poučevanju programiranja uporablja blokovne sisteme za programiranje, ki so se v dosedanjih raziskavah izkazali za uspešne. V nadaljevanju poučevanja sledi prehod na tekstovne programske jezike, ki se močno razlikujejo od blokovnih. Pri prehodu se učenci in učitelji srečujejo s številnimi težavami, v ta namen pa so razvili tudi veliko možnih rešitev, ki lahko prehod olajšajo. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, kateri izzivi in težave se pojavljajo ob prehodu ter kakšni predlogi in rešitve že obstajajo z namenom zmanjševanja teh težav. |
---|
Ključne besede: | Blokovno programiranje, tekstovno programiranje, programski jeziki, prehod, poučevanje programiranja |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [T. Kos] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76526 |
---|
UDK: | 004.42(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 23877123 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:QD1DJ40M |
---|
Datum objave v DKUM: | 30.07.2020 |
---|
Število ogledov: | 1235 |
---|
Število prenosov: | 98 |
---|
Metapodatki: | |
---|
Področja: | FNM
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |