| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Izzivi pri prehodu iz blokovnega programiranja v tekstovne programske jezike
Avtorji:Kos, Tjaša (Avtor)
Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kos_Tjasa_2020.pdf (1,46 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V magistrskem delu bomo obravnavali izzive pri prehodu z učenja blokovnega programiranja na tekstovno programiranje v osnovnih šolah. Večina šol v zgodnjem poučevanju programiranja uporablja blokovne sisteme za programiranje, ki so se v dosedanjih raziskavah izkazali za uspešne. V nadaljevanju poučevanja sledi prehod na tekstovne programske jezike, ki se močno razlikujejo od blokovnih. Pri prehodu se učenci in učitelji srečujejo s številnimi težavami, v ta namen pa so razvili tudi veliko možnih rešitev, ki lahko prehod olajšajo. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, kateri izzivi in težave se pojavljajo ob prehodu ter kakšni predlogi in rešitve že obstajajo z namenom zmanjševanja teh težav.
Ključne besede:Blokovno programiranje, tekstovno programiranje, programski jeziki, prehod, poučevanje programiranja
Leto izida:2020
Založnik:[T. Kos]
Izvor:Maribor
UDK:004.42(043.2)
COBISS_ID:23877123 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:QD1DJ40M
Licenca:CC BY-NC-ND 4.0
To delo je dosegljivo pod licenco Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Število ogledov:71
Število prenosov:8
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Challenges in the transition from block-based to text-based programming languages
Opis:The master's thesis will address the challenges in the transition from Block-based to Text-based programming languages in primary schools. Most primary schools use block-based programming systems in early programming education, which have proven successful in previous research. Later in programming education, there is a transition to text-based programming languages, which are very different from block-based languages. In the transition, students and teachers face many difficulties, and because of that they have developed many possible solutions to ease the transition. The main goal of the thesis is to identify the challenges and problems that can happen during transitioning, and what suggestions and solutions already exist to reduce these problems.
Ključne besede:Block-based programming, text-based programming, programming languages, transition, teaching programming


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici