Naslov: | Razumevanje nogometnih frazemov v 4. in 9. razredu osnovne šole |
---|
Avtorji: | ID Kolar, Nik (Avtor) ID Kordigel Aberšek, Metka (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Kolar_Nik_2020.pdf (1,80 MB) MD5: 2CDB5889238AED7F793CA46967FB1822 PID: 20.500.12556/dkum/15f596c2-8b62-4648-8954-1a9d0646ba9f
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Frazeologija je samostojna jezikoslovna veda, ki proučuje jezikovne enote z lastnostmi frazemov. Metafore so vsakodnevno prisotne v našem govoru in so del sporazumevanja, zato predstavljajo nenadomestljiv način izražanja. Frazeme srečujemo v vsakdanjem življenju, so sestavni del pogovora in jih uporabljamo v vsakdanji komunikaciji. Učenci se z njimi pogosto srečujejo v šoli, doma in v umetnostnih besedilih.
Namen raziskave je ugotoviti, kako nogometne frazeme razumejo učenci v 4. in 9. razreda osnovne šole glede na starost, spol in vrsto frazema. Zanimalo nas je, ali sta starost in spol pomembna pri razumevanju določenih frazemov. Analiza rezultatov je pokazala, da je spol pomemben pri razumevanju nogometnih frazemov, saj so se pri razumevanju le teh bolje odrezali fantje. Pri razumevanju nogometnih frazemov je zelo pomembna tudi starost, starejši učenci bolje razumejo pomen frazemov. Raziskava je tudi pokazala, da so mlajšim učencem največ težav delali frazemi, rabljeni v prenesenem pomenu, saj so jih velikokrat razumeli dobesedno. |
---|
Ključne besede: | frazemi, frazeologija, metafora, mladostniki, nogomet |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Kolar] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76508  |
---|
UDK: | 811.163.6\'373.7:373.3:796.332(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 22946051  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:LROHPWTQ |
---|
Datum objave v DKUM: | 28.07.2020 |
---|
Število ogledov: | 1473 |
---|
Število prenosov: | 168 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |