| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Teaching Methods for Economics and Business Sciences : Proceedings of the 3rd International Scientific Conference
Avtorji:Korez-Vide, Romana (Urednik)
Gajšt, Nataša (Urednik)
Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL http://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/474
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Neznano ()
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:The author of the first paper explores how students perceive various types of active learning techniques. The second paper identifies the teaching methods that are accepted by Generation Y students. The author of the third paper addresses the characteristics of contemporary students and their implications for teaching strategies. The fourth paper explores the effects of interdisciplinary problem-based learning on the development of students' knowledge, skills, and competences. Gamification as a teaching strategy is discussed in the fifth paper. The sixth paper addresses the challenge of merging disciplines of entrepreneurship and finance in one study program. The approaches to increasing students’ focus in learning finance-related subjects are discussed in the seventh paper. In the eighth paper authors expose the value of practical higher education as a response to the perceived phenomena of financial illiteracy and financial exclusion. The role of research results transfer into university teaching of transport economics discusses the author of the ninth paper. The authors of tenth paper explore the relevance of mastering Spanish for students of economics and business disciplines. The last paper discusses the authors' experiences with e-learning in higher education from the perspective of its extent and importance.
Ključne besede:higher education, economics, business sciences, teaching methods, teaching strategies, active learning techniques, Generation Y, problem-based learning, practical higher education, e-learning
Leto izida:2020
Leto izvedbe:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:University Press
Izvor:Maribor
ISBN:978-961-286-356-2
UDK:378.147.091.32:33(082)(0.034.2)
COBISS_ID:15709955 Novo okno
DOI:doi.org/10.18690/978-961-286-356-2 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IMH1V52T
Število ogledov:355
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:02.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Metode poučevanja za ekonomijo in poslovne vede : Konferenčni zbornik 3. znanstvene konference
Opis:Avtorica prvega prispevka raziskuje kako študenti zaznavajo različne tipe tehnik aktivnega učenja. Drugi prispevek identificira metode poučevanja, ki jih sprejemajo študenti generacije Y. Avtorica tretjega prispevka obravnava značilnosti sodobnih študentov in njihove implikacije za strategije poučevanja. Četrti prispevek raziskuje učinke interdisciplinarnega problemskega učenja na razvoj znanja, veščin in kompetenc študentov. Igrifikacijo kot strategijo poučevanja obravnavata avtorici v petem prispevku. Šesti prispevek obravnava izziv združevanja disciplin podjetništva in financ v enem študijskem programu. Pristope za povečanje osredotočenja študentov pri študiju predmetov s področja financ obravnava avtor v sedmem prispevku. V osmem prispevku avtorja izpostavljata vrednost praktičnega visokošolskega izobraževanja kot odziv na zaznan pojav finančne nepismenosti in finančnega izključevanja. Vlogo prenosa raziskovalnih rezultatov na področje univerzitetnega poučevanja ekonomike transporta obravnava avtorica v devetem prispevku. Avtorici desetega prispevka raziskujeta relevantnost obvladovanja španskega jezika za študente ekonomije in poslovnih ved. Zadnji prispevek obravnava izkušnje avtorjev z e-učenjem v visokošolskem izobraževanju z vidika njegovega obsega in pomena.
Ključne besede:visokošolsko izobraževanje, ekonomija, poslovne vede, metode poučevanja, strategije poučevanja, tehnike aktivnega učenja, generacija Y, problemsko učenje, praktično visokošolsko izobraževanje, e-učenje


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici