| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Medien im DaF-Unterricht: Analyse des Einsatzes der Busuu App
Avtorji:Motaln, Anja (Avtor)
Jazbec, Saša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Motaln_Anja_2020.pdf (2,85 MB)
MD5: A440451E3BCF5CCF6CE0F41DB7215A33
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Der DaF-Unterricht und Medien stehen heutzutage in einer engen Verbindung. Beim DaF-Unterricht sieht man, dass fast bei jeder Fremdsprachenunterrichtsstunde mehrere verschiedene Medien benutzt werden. Im Vordergrund dieser Magisterarbeit stehen deswegen die neuen Medien, die in den Fremdsprachenunterricht integriert werden können und mit denen man auch im Alltag umgeht. Es wird beschrieben, wie und in welcher Form man die neuen Medien im DaF-Unterricht einsetzen kann. Das Werk beschreibt die Phänomene M-Learning, E-Learning und MALL, die eine Basis für das Einfügen der Medien im Lernprozess vorstellen. Eine wichtige Unterkategorie der MALL repräsentieren die sogenannten Apps (die Kurzform für Wort Application aus dem Englischen). In dieser Arbeit beziehen sich Apps auf Programme beziehungsweise Applikationen, die auf Smartgeräten installiert sind und mit deren Hilfe man eine neue Sprache lernen kann. Der theoretische Teil der Magisterarbeit stellt die Medien im Zusammenhang mit dem DaF-Unterricht vor. Die obengenannten Begriffe werden aus theoretischer Sicht erläutert. Es existieren viele verschiedene Apps, die für das Lernen der deutschen Sprache geeignet sind. Eine Auflistung und Vorstellung solcher Apps erfolgt in diesem Werk. Weiterhin werden alle allgemein zugänglichen Informationen über die Busuu App erfasst, auf welche sich diese Magisterarbeit im folgenden praktischen Teil bezieht. Im empirischen Teil folgt die Analyse der Busuu-App in Bezug auf die Praxis. Die Busuu App ist im iOS App Store oder Android Play Store erhältlich. Dia App wird hier nach den folgenden Kriterien analysiert: Sprachniveaus, Themenbereiche, Semantisierungsverfahren, Übungstypen, Darstellung und Vermittlung von Grammatik und Weiteres von der App Angebotenes. Zudem bietet die Magisterarbeit eine Analyse der App aus der Perspektive eines Deutschlernendem, und deckt Mängel, Verbesserungsmöglichkeiten und Vorteile der App auf.
Ključne besede:DaF-Unterricht, Medien, neue Medien, M-Learning, Apps, Busuu App
Leto izida:2020
Založnik:[A. Motaln]
Izvor:Maribor
UDK:811.112.2:37.091.3(043.2)
COBISS_ID:20999683 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZDEJFEQI
Število ogledov:264
Število prenosov:41
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Mediji pri pouku: analiza rabe aplikacije Busuu za učenje tujega jezika nemščine
Opis:Pouk tujega jezika nemščine je vedno bolj interaktivno usmerjen, vse z namenom, da je čim bolj učinkovit in zanimiv učencem. Slednje lahko dosežemo z vključitvijo različnih medijev, ki zvišajo raven in vrednost samega pouka. Vključitev različnih medijev usmerja in nadzoruje učitelj. V današnjem času ne govorimo le o vključitvi klasičnih in modernih medijev, kot so tabla, učbeniki, slike, zvočni posnetki, elektronske knjige, filmi, projektorji in podobno, ampak tudi o vključitvi tako imenovanih novih medijev, ki so zelo zastopani predvsem pri pouku tujega jezika nemščine. Vključevanje novih medijev v pouk razumemo kot interaktivno učenje s pomočjo najnovejše sodobne tehnologije oz. pametnih naprav, kot so prenosni računalniki, tablice, pametni telefoni in podobno. V učnem načrtu za osnovne šole je za pouk nemščine (2016: 34) med drugim zapisano: »Šolsko učenje nemščine je za vsakega učenca individualen in hkrati kolektiven proces, ki ga vodi učitelj in v katerem aktivno sodelujejo vsi učenci. Sprotne izboljšave na področju didaktike narekujejo tudi novi mediji, drugačni viri informacij in potrebe učencev po znanju.« Iz citata je razvidno, da je vključevanje novih medijev v pouk nemščine pomembno, a ob tem morajo svoj delež prispevati tudi učitelji in učenci. Tujega jezika nemščine se lahko učimo tudi s pomočjo aplikacij na pametnih telefonih. Aplikacije oz. apps (angl.) so danes dobro poznane predvsem pri mlajših generacijah. Predstavljajo neke vrste računalniške programe oz. programsko opremo, ki si jo lahko naložimo na pametni telefon ali tablico in jo lahko uporabljamo tudi v primeru, ko nismo priključeni na internet. Aplikacije so dostopne predvsem preko sistema Android, trgovine iOS za Applove naprave in še nekaterih drugih platform. Veliko jih je uporabnih prav za učenje tujega jezika nemščine. Ena izmed takšnih je aplikacija Busuu; dostopna je preko sistema Android in trgovine iOS, ponuja pa možnost učenja ne samo nemščine ampak tudi številnih drugih tujih jezikov. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu predstavljamo, na kakšen način lahko nove medije vključimo v pouk in kako jih lahko uporabimo pri pouku nemščine. Na začetku je pojasnjeno, kaj sploh je pouk tujega jezika, katere so njegove značilnosti in kakšno vlogo imajo pri tem mediji. V magistrski nalogi so razloženi pojmi, kot npr. M-Learning in E-Learning v povezavi s poukom nemščine, opisane so glavne razlike in podobnosti med njima. Dodatno je predstavljen tudi pojem MALL (Mobile-Assisted Language Learning), ki ne predstavlja le klasičnega učenja tujega jezika, ampak tudi usvajanje novih znanj s pomočjo pametnih naprav, ki so danes v večini že stalnica pri različnih oblikah pouka, tako v osnovnih kot v srednjih šolah. Magistrska naloga prav tako podaja podrobno razlago učenja tujega jezika nemščine s pomočjo pametnih naprav, torej, katere naprave je smiselno uporabiti pri pouku, na kakšen način, s kakšnimi omejitvami in v kolikšnem obsegu. V nadaljevanju dela je podrobneje razloženo, kaj je aplikacija, kako dostopati do aplikacij in kako jih lahko uporabimo pri pouku tujega jezika. Aplikacije, ki so specifično namenjene učenju tujih jezikov, so strukturirane na način, da se lahko posameznik nauči nov tuji jezik – vsaj njegove osnove – kar od doma. Podani so tudi primeri tovrstnih aplikacij in njihova vsebina. Kot je bilo že omenjeno, je aplikacija Busuu le ena izmed mnogih aplikacij, namenjenih učenju tujega jezika, ki so ta trenutek dostopne na tržišču. Nekatere zanima samo, kako se aplikacija razlikuje od ostalih. Sama aplikacija v veliki meri še ni preveč poznana, prav tako še ne obstaja veliko praktičnih analiz same aplikacije, zato je prav slednje v ospredju magistrskega dela.
Ključne besede:nemščina kot tuji jezik, mediji, novi mediji, M-Learning, aplikacija, aplikacija Busuu


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici