| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uvajanje ogrodja scrum v prodajne procese
Avtorji:ID Pandel, Jure (Avtor)
ID Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pandel_Jure_2020.pdf (1,26 MB)
MD5: EB50B083B4D7E344B31B379C08405ED8
PID: 20.500.12556/dkum/89b8a18a-253c-43e7-9448-3cf7487b524a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V magistrskem delu predstavljamo predlog vpeljave ogrodja SCRUM – v nadaljevanju SCRUM v prodajni proces. Sprva predstavljamo klasični prodajni proces, v okviru katerega definiramo poslovne procese, prodajne metodologije, prodajne strategije, ter klasični prodajni proces po posameznih fazah. To znanje bo predstavljalo izhodišče za digitalizacijo klasičnega prodajnega procesa. Klasični prodajni proces sestoji iz faz vzpostavljanja kontakta, kvalificiranja potencialnih strank (angl. leadov), zagotavljanja vrednosti, strukturiranja posla, predloga rešitve, pogajanj, zaključka. Po predstavitvi posameznih faz vzpostavljanja kontakta predstavljamo najpogostejše metrike v prodaji. Za predstavitvijo najpogostejših metrik predstavljamo najpogostejše vloge v prodaji. Nato bomo predstavili najpogostejše agilne metodologije v uporabi, ter predstavili možnost uvedbe SCRUM v klasični prodajni proces. Za SCRUM smo se odločili, ker ekonomsko okolje postaja digitalizirano, zato želimo na to okolje prilagoditi prodajni proces, saj slednji predstavlja stik podjetja s trgom. Spoznali bomo elemente ogrodja SCRUM, kamor prištevamo vrednote, principe, artefakte, dogodke, vloge, ki so potrebne za izvajanje ogrodja SCRUM. V praktičnem delu bomo izvedli predlog preslikave konceptov ogrodja SCRUM v prodajni proces.
Ključne besede:digitalizacija, prodajni proces, prodajne vloge, agilne metodologije, SCRUM
Leto izida:2020
Založnik:[J. Pandel]
Izvor:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-76439 Novo okno
UDK:004.42
COBISS.SI-ID:26265859 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EVYKS04U
Datum objave v DKUM:26.08.2020
Število ogledov:441
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Adopting scrum into the sales processes
Opis:In der Masterarbeit stellen wir die Möglichkeit der Implementierung von SCRUM ins Vertriebsprozesse. Am Anfang erläutern wir die Geschäftsprozesse im Unternehmen. Danach witmen wir uns dem klassichen Vertriebsprozess, der aus folgenden Phasen besteht: Kontakt Aufnahme, Lead Qualifizierung, Wert Herstellung, Deal Strukturierung, Kostenvoranschlag, Verhandlung, Vertragsabschluss. Danach stellen wir die wichtigsten Kennzahlen und Rollen die im Vertriebsprozess vorhanden sind. Folgend stellen wir noch die Vertriebsstrategien und Methodologien vor. Danach stellen wir die wichtigsten Trends die in der Digitalisierung vorkommen und erläutern ERP und CRM Lösungen. Danach stellen wir die häufigsten agile Vorgehensweißen. Wir haben uns für SCRUM entschieden, weil, das ökonomische Umfeld stark von der Digitalisierung geprägt wird, deshalb wollen wir den Vertriebsprozess dem Umfeld anpassen, weil der Vertriebsprozess die Verbindung zum Markt herstellt. Wir werden die Bestandteile von SCRUM vorstellen und zwar die Werte, Prinzipien, Artefakte, Ereignisse und Rollen, die notwendig sind, damit wir SCRUM durchführen können. Danach stellen wir unseren eigenen Vorschlag des Vertriebsprozesses mit SCRUM vor.
Ključne besede:Digitalisierung, Vertriebsprozess, agile Methodologien, SCRUM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici