| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document

Title:Uvajanje ogrodja scrum v prodajne procese
Authors:ID Pandel, Jure (Author)
ID Perko, Igor (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf MAG_Pandel_Jure_2020.pdf (1,26 MB)
MD5: EB50B083B4D7E344B31B379C08405ED8
PID: 20.500.12556/dkum/89b8a18a-253c-43e7-9448-3cf7487b524a
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper (mb22)
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:V magistrskem delu predstavljamo predlog vpeljave ogrodja SCRUM – v nadaljevanju SCRUM v prodajni proces. Sprva predstavljamo klasični prodajni proces, v okviru katerega definiramo poslovne procese, prodajne metodologije, prodajne strategije, ter klasični prodajni proces po posameznih fazah. To znanje bo predstavljalo izhodišče za digitalizacijo klasičnega prodajnega procesa. Klasični prodajni proces sestoji iz faz vzpostavljanja kontakta, kvalificiranja potencialnih strank (angl. leadov), zagotavljanja vrednosti, strukturiranja posla, predloga rešitve, pogajanj, zaključka. Po predstavitvi posameznih faz vzpostavljanja kontakta predstavljamo najpogostejše metrike v prodaji. Za predstavitvijo najpogostejših metrik predstavljamo najpogostejše vloge v prodaji. Nato bomo predstavili najpogostejše agilne metodologije v uporabi, ter predstavili možnost uvedbe SCRUM v klasični prodajni proces. Za SCRUM smo se odločili, ker ekonomsko okolje postaja digitalizirano, zato želimo na to okolje prilagoditi prodajni proces, saj slednji predstavlja stik podjetja s trgom. Spoznali bomo elemente ogrodja SCRUM, kamor prištevamo vrednote, principe, artefakte, dogodke, vloge, ki so potrebne za izvajanje ogrodja SCRUM. V praktičnem delu bomo izvedli predlog preslikave konceptov ogrodja SCRUM v prodajni proces.
Keywords:digitalizacija, prodajni proces, prodajne vloge, agilne metodologije, SCRUM
Year of publishing:2020
Publisher:[J. Pandel]
Source:Maribor
PID:20.500.12556/DKUM-76439 New window
UDC:004.42
COBISS.SI-ID:26265859 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EVYKS04U
Publication date in DKUM:26.08.2020
Views:527
Downloads:68
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:EPF
:
Kopiraj citat
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:24.05.2020

Secondary language

Language:English
Title:Adopting scrum into the sales processes
Abstract:In der Masterarbeit stellen wir die Möglichkeit der Implementierung von SCRUM ins Vertriebsprozesse. Am Anfang erläutern wir die Geschäftsprozesse im Unternehmen. Danach witmen wir uns dem klassichen Vertriebsprozess, der aus folgenden Phasen besteht: Kontakt Aufnahme, Lead Qualifizierung, Wert Herstellung, Deal Strukturierung, Kostenvoranschlag, Verhandlung, Vertragsabschluss. Danach stellen wir die wichtigsten Kennzahlen und Rollen die im Vertriebsprozess vorhanden sind. Folgend stellen wir noch die Vertriebsstrategien und Methodologien vor. Danach stellen wir die wichtigsten Trends die in der Digitalisierung vorkommen und erläutern ERP und CRM Lösungen. Danach stellen wir die häufigsten agile Vorgehensweißen. Wir haben uns für SCRUM entschieden, weil, das ökonomische Umfeld stark von der Digitalisierung geprägt wird, deshalb wollen wir den Vertriebsprozess dem Umfeld anpassen, weil der Vertriebsprozess die Verbindung zum Markt herstellt. Wir werden die Bestandteile von SCRUM vorstellen und zwar die Werte, Prinzipien, Artefakte, Ereignisse und Rollen, die notwendig sind, damit wir SCRUM durchführen können. Danach stellen wir unseren eigenen Vorschlag des Vertriebsprozesses mit SCRUM vor.
Keywords:Digitalisierung, Vertriebsprozess, agile Methodologien, SCRUM


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica