| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Analiza vpliva električno gnanega turbo kompresorja na stacionarno in dinamično delovanje motorja : diplomsko delo
Avtorji:Cvikl, Andrej (Avtor)
Kegl, Breda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Prah, Ivo (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Cvikl_Andrej_2020.pdf (2,09 MB)
MD5: 17D4F3065D548D327C6E3064EF352A29
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:V diplomskem delu je opisana morebitna uporaba in vpliv električno gnanega kompresorja na 1,6-litrski, dizelski motor, ki že v osnovi vsebuje turbo polnilnik. Opisan je sistem z dodanim kompresorjem in brez njega. Izvedena je bila primerjava rezultatov motorja obeh polnilnih sistemov pri polni obremenitvi motorja in tudi pri dinamičnem obratovanju. Pri dinamičnem obratovanju je bila pozornost usmerjena na zmanjšanje pojava turbo luknje, pri polni obremenitvi motorja pa na povišano moč ter navor motorja pri nižjih vrtilnih frekvencah. V delu so predstavljene osnove motorjev z notranjim zgorevanjem, tlačno polnjeni motorji, programska oprema AVL BOOSTTM, postopek dela v programu in rezultati izvedene simulacije.
Ključne besede:Motorji z notranjim zgorevanjem, numerična simulacija, turbo kompresor, električno gnan kompresor.
Leto izida:2020
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Cvikl]
Št. strani:IX, 38 f.
Izvor:Maribor
UDK:621.434.018(043.2)
COBISS_ID:46536707 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:49PCKD4A
Število ogledov:270
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:22.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of an impact of an electrically driven turbo compressor on steady state and the transient engine performance
Opis:In this work is described a potential use and impact of an electrically driven turbo compressor on a 1,6-liter, diesel engine which includes by default a turbocharger. The basic system and the system with added turbo compressor are explained. A comparison of the engine performance results of both systems at full load steady state and at transient load pick-up operation was performed. By the engine transient operation, the main focus was paid on reduction of the turbo lag whereas at steady state full load, on the higher engine power and torque at low end engine speeds. Topics presented in this work are internal combustion engine basics, turbocharged engines, simulation software AVL BOOSTTM, work process in the software and the results of the conducted simulation.
Ključne besede:Internal combustion engine, numerical simulation, turbocharger, electrically driven compressor.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici