| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Formativno spremljanje s poudarkom na elementu samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja pri pouku zgodovine
Avtorji:Radinović, Saša (Avtor)
Potočnik, Dragan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Maver Šoba, Nataša (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Radinovic_Sasa_2020.pdf (2,35 MB)
MD5: E1C9B9BF2C17A1EC578CD6BECCD8EE93
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V zaključnem delu smo preverjali uporabo elementov formativnega spremljanja s poudarkom na elementu samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja v pedagoškem procesu na slovenskih šolah. V teoretičnem delu smo opisali proces formativnega spremljanja pri pouku, možnost uporabe posameznih elementov ter natančneje predstavili element samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja. Izdelali smo tudi orodja, namenjena izvedbi samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja pri pouku zgodovine. V empiričnem delu smo preverjali, v kolikšni meri učitelji uporabljajo elemente formativnega spremljanja, s poudarkom na elementu samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja v pedagoškem procesu, ter na kakšen način jih izvajajo. Prav tako smo preverili, v kolikšni meri so učenci po njihovem mnenju deležni uporabe elementa samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja pri učnih urah zgodovine. Uporabo posameznih izdelanih orodij za izvedbo samovrednotenja in vrstniškega vrednotenja smo preverili pri učiteljici, ki poučuje zgodovino na osnovni šoli. V zaključku smo predstavili možnost uporabe elementov samovrednotenja v praksi, in sicer z izvedbo učne ure pred učitelji zgodovine in geografije.
Ključne besede:formativno spremljanje, samovrednotenje, vrstniško vrednotenje, zgodovina, orodja.
Leto izida:2020
Založnik:[S. Radinović]
Izvor:Maribor
UDK:37.091.26:93/94(043.2)
COBISS_ID:25405187 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:FOVRZIFT
Število ogledov:357
Število prenosov:76
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Formative assessment with an emphasis on elements of self-evaluation and peer evaluation in history classes
Opis:In the paper, we explored the use of elements of formative assessment at Slovenian schools, with an emphasis on self-evaluation and peer evaluation in the pedagogical process. In the theoretical part, we described the process of formative monitoring in the classroom and the usage of individual elements. Besides that, we presented the elements of self-evaluation and peer evaluation in more detail. We also developed tools for self-assessment and peer evaluation during history lessons. In the empirical part, we researched the extent to which teachers use elements of formative monitoring, with an emphasis on self-evaluation and peer evaluation in the pedagogical process, and in what way they implement them in the learning procedure. Apart from that, we analysed how much students, in their opinion, benefit from the use of certain elements of self-evaluation and peer evaluation in history lessons. We tested individual tools for self-assessment and peer evaluation with the help of a primary school history teacher. In the conclusion, we presented the possibility of using the elements of self-evaluation in practice by conducting a lesson in the presence of history and geography teachers.
Ključne besede:formative assessment, self-evaluation, peer evaluation, history, tools.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici